Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Crescentin rattaiden huono laatu ja kuluttajansuoja
08.11.2012 |
Kyllä ketuttaa ja aika pahasti. Ostin keväällä Crescentin kuomurattaat ja jo kesällä istuinosan kangas oli lähtenyt repeämään, sain uuden tilalle. Nyt sitten meillä on myös jalkaosan kangas lähtenyt repeämään. Onkohan ollut joku maanantaikappale :/ Otin kuukausi sitten yhteyttä tuosta jalkaosan kankaasta ja mitään ei kuulunut joten kysyin alkuviikosta uudestaan asiasta. Nyt mulle tarjotaan mustan väristä jalkaosan kangasta. Ja mä haluaisin sen alkuperäisen, eli harmaan :(
Päteekö tuohon kuluttajansuojalaki?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä oli yhdistelmärattaat olleet alle kuukauden käytössä, kun alkoi kuomu valumaan itsekseen työnnettäessä alas. Marssimme vaunuinemme myyjäliikkeeseen ja saimme kommentin, että ettekö tienneet, että molemmilla puolilla sivuja on ruuvit, joista kuomua pitää itse kiristää.. Minun ei ole elämäni aikana vielä tarvinnut kiristää yhäkään vaunujen kuomua, vaan ovat pysyneet halutussa asennossa ihan tehdassäädöillä:D Olin netistä lukenut, että joku oli saanut reklaamaation seurauksena uuden kuomuosan löystyneen tilalle.Nyt sitten mies kiristelee säännöllisesti kuomua niin kauan, kun ruuveissa on kierteitä jäljellä.