Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei yöihmiset :)

Vierailija
07.11.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu?

Vierailija
2/8 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi unipulmia, mutta se on ihan oma syy. Entä itsellesi?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
4/8 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terve yökyöpeli! Oletko säkin juonut liikaa kahvia ja nukkunut liian myöhään päikkärit?

ap

Vierailija
5/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(=tunnin-kaksi) rauhassa täällä pelaamassa ja surffaamassa. Pitäisi toki mennä nukkumaan kun herätys on 07:30 mutta mutta....s-lomalla vielä leikkauksen jälkeenkin joten huomenna kun lapsi lähtenyt kouluun menen kaverin kaa aamupalalle kaupunkiin.

Vierailija
6/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terve yökyöpeli! Oletko säkin juonut liikaa kahvia ja nukkunut liian myöhään päikkärit?

ap

No ei, mä aina vasta meen klo 2 aikoihin nukkumana vaikka klo 6 on herätys kun pitää töihinkin ehtiä... Mä vaan mieluummin nukun kahdessa pätkässä, yöllä 4 tuntia ja päivällä puolitoista töiden jälkeen.

Vierailija
7/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on ne kotonakin. Jos nimittäin ehtii syödä jotain eikä lähde pelkän mehun ja/tai kahvin voimalla töihin, kuten eräs liian usein tekee. Mitä pelaat? Mä en ikinä pelaa yhtään mitään millään.

ap

(=tunnin-kaksi) rauhassa täällä pelaamassa ja surffaamassa. Pitäisi toki mennä nukkumaan kun herätys on 07:30 mutta mutta....s-lomalla vielä leikkauksen jälkeenkin joten huomenna kun lapsi lähtenyt kouluun menen kaverin kaa aamupalalle kaupunkiin.

Vierailija
8/8 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juuri lopettelni parin tunnin session King's Bounty: Warriors of the North :ia! Seuraavaksi kun tämä on läpi niin Assassin's Creed III!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi