Hei yöihmiset :)
Kommentit (8)
Paitsi unipulmia, mutta se on ihan oma syy. Entä itsellesi?
ap
Ja terve yökyöpeli! Oletko säkin juonut liikaa kahvia ja nukkunut liian myöhään päikkärit?
ap
(=tunnin-kaksi) rauhassa täällä pelaamassa ja surffaamassa. Pitäisi toki mennä nukkumaan kun herätys on 07:30 mutta mutta....s-lomalla vielä leikkauksen jälkeenkin joten huomenna kun lapsi lähtenyt kouluun menen kaverin kaa aamupalalle kaupunkiin.
Ja terve yökyöpeli! Oletko säkin juonut liikaa kahvia ja nukkunut liian myöhään päikkärit?
ap
No ei, mä aina vasta meen klo 2 aikoihin nukkumana vaikka klo 6 on herätys kun pitää töihinkin ehtiä... Mä vaan mieluummin nukun kahdessa pätkässä, yöllä 4 tuntia ja päivällä puolitoista töiden jälkeen.
Vaikka on ne kotonakin. Jos nimittäin ehtii syödä jotain eikä lähde pelkän mehun ja/tai kahvin voimalla töihin, kuten eräs liian usein tekee. Mitä pelaat? Mä en ikinä pelaa yhtään mitään millään.
ap
(=tunnin-kaksi) rauhassa täällä pelaamassa ja surffaamassa. Pitäisi toki mennä nukkumaan kun herätys on 07:30 mutta mutta....s-lomalla vielä leikkauksen jälkeenkin joten huomenna kun lapsi lähtenyt kouluun menen kaverin kaa aamupalalle kaupunkiin.
Minä juuri lopettelni parin tunnin session King's Bounty: Warriors of the North :ia! Seuraavaksi kun tämä on läpi niin Assassin's Creed III!
Mitä kuuluu?