Miksi se tuulipöly keskustelu on poistettu?
Kommentit (8)
Ei voi muuta sanoa kuin melkoinen pelle.
Ja Sari, tunnen sut ihan irl etkä todellakaan ole miellyttävä tai sensuelli tai yhtään mitään muutakaan positiivista.
Ei voi muuta sanoa kuin melkoinen pelle.
Ja Sari, tunnen sut ihan irl etkä todellakaan ole miellyttävä tai sensuelli tai yhtään mitään muutakaan positiivista.
J:n haukkuneen toisten ihmisten ulkonäköä elähtäneeksi, pöhötyneeksi ja pallinaamaksi?
Siis se ketjuko, jossa todettiin J:n haukkuneen toisten ihmisten ulkonäköä elähtäneeksi, pöhötyneeksi ja pallinaamaksi?
Just se!
Ne osat, mitä siitä luin oli ainakin mun mielestäni ihan asiallisia. Mikä oikeus Jarnalla on parjata, mutta hänen sanomisiaan ei saisi kyseenalaistaa. Outoa!
Siellä taas äidyttiin haukkumaan Jarnan lapsia. Ei voi muuta sanoa, kun voi voi, itse tehdään just samaa, mistä toista syytetään...
Ne osat, mitä siitä luin oli ainakin mun mielestäni ihan asiallisia. Mikä oikeus Jarnalla on parjata, mutta hänen sanomisiaan ei saisi kyseenalaistaa. Outoa!
Olisiko niin, että omassa blogissa jokainen vastaa sanomisistaan itse, täällä osa vastuusta on myös ylläpidolla.
Ihan samaa mietin. Jarna saa haukkua ketä vaan pallinaamaksi, elähtäneeksi, miksi ikinä, mutta hän itse on tabu.