Saako DNA-testeillä selville isän veljesten väliltä?
Luulin, etten koskaan joutuisi alentumaan tällaiseen, mutta tilanne on tämä:
Olen ollut 20 vuotta naimisissa mieheni kanssa. Meillä ei ole koskaan ollut mitään syvempiä avioliittokriisejä, arki on kulkenut ihan ok eteenpäin. Nyt nautitaan aikuisuuteen siirtyvistä lapsistamme ja keski-ikäisyydestä. Koko elämä on ihan mallillaan.
Miehen vanhemmat kuolivat alkusyksystä auto-onnettomuudessa. Tästä syystä perinnönjako suoritetaan siis molempien osalta jälkeläisille, kun leskeä ei jää. Heillä oli neljä lasta.
Appivanhemmat olivat todella konservatiivisia uskovaisia, siis todella. He tekivät testamenttiin pykälän, joka nyt hiertää välejä sisarusten kesken. En sen tarkemmin halua kertoa yksityiskohtia, mutta jälkeläisten perheissä ei suvaita avioeroja, avioliiton ulkopuolisia lapsia tai muuta tällaista tai muuten se vaikuttaa perintöön.
Yhden veljen vaimo on saanut päähänsä, että meidän keskimmäinen lapsi olisikin kolmannen veljen ja minun yhteinen, eikä mieheni. Yhdennäköisyys on ilmeinen, mutta samasta puustahan heidät on veistetty. Muut luonnollisesti ovat nauraneet asialle, mutta tämä nainen vaatii nyt DNA-testejä ja oman lakimiehensä mukaan tällainen voidaan tässä tapauksessa vaatia.
Ennen kuin otan omaan lakimieheeni yhteyttä näin typerän asian vuoksi, kysyisin teiltä onko veljesten välillä mahdollista edes selvittää isyyttä?
Kommentit (8)
Paitsi identtiset kaksoset, jotka ovat lähtöisin täsmälleen samoista sukusoluista.
Kunnianloukkaussyytettä vaan sitten kehiin
lankoni kanssa johonkin testeihin, niin totuuden julkituleminen on ihan riittävä "kosto".
Typerää tällainen. Mieluusti luopuisin koko perinnöstä, mutta sehän olisi vain bensaa liekkeihin tälle naiselle. Suora luovutusvoitto..
ap
lankoni kanssa johonkin testeihin, niin totuuden julkituleminen on ihan riittävä "kosto".
Typerää tällainen. Mieluusti luopuisin koko perinnöstä, mutta sehän olisi vain bensaa liekkeihin tälle naiselle. Suora luovutusvoitto..
ap
Tosin luulen, että itse olisin tilanteesta niin suivaantunut, että samalle viivalle sitten kaikki ja koko kööri lapsineen dna testeihin.
Tiedä mitä yllätyksiä tulisi.
ap
Tosin luulen, että itse olisin tilanteesta niin suivaantunut, että samalle viivalle sitten kaikki ja koko kööri lapsineen dna testeihin.Tiedä mitä yllätyksiä tulisi.
Eli kaikki testeihin.
ap
Tosin luulen, että itse olisin tilanteesta niin suivaantunut, että samalle viivalle sitten kaikki ja koko kööri lapsineen dna testeihin.Tiedä mitä yllätyksiä tulisi.
Eli kaikki testeihin.
Usein nimittäin sillä, joka syyllistää muita, on itsellään muutakin kuin puhtaita jauhoja pussissa.
Meillä oli aikoinaan aikamoinen soppa miehen ensimmäisen lapsen suhteen onko hän mieheni lapsi vaiko hänen veljensä?
oli ex-vaimon puheet, anopin puheet, veljen nykyisen avokin puheet, täydellinen yhdennäköisyys lapsella ja miehen veljellä ja tietenkin tapahtumat niiltä ajoilta kun lapsi sai alkunsa.
papereihin tulee täyttää kohta että epäily mahdollisesta isästä voi olla tutkittavan miehen veli.
Selviää kyllä kuka on isä.