Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökyläileekö lapsenne kavereilla ja kaverit teillä?

Vierailija
07.11.2012 |

Meillä anoppi aina kysyy jos lasten kavereita on meillä yötä tai jos mun kaverin laspet on meillä yötä että MIKSI ne on meillä???

Olen alkanut miettimään että onko tämä jotenkin outoa sitten että lapsilla on yökyläkavereita? Muistelen että itse joskus 10-15 vuotiaana olin usein kaverilla yötä viikonloppuna tai kavereita meillä, johtuiko sitten siitä että sisarukseni ovat sen verran vanhempia että heistä ei ole seuraa minulle ollut.

Nyt kun vanhempi lapseni on 12 niin näyttää heidän kaveripiirissään olevan samanlaista, puolin ja toisin käyvät toisillaan yökylässä. Tietysti asumme maalla ja kaverit ei asu ihan vieri vieressä että olisiko tälläkin vaikutusta asiaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lapseni on jollain kaverilla. Lapsen ikä 10 v. Olen 24/1/365 yh.

Asumme stadissa ja suurin osa näistä kavereista asuu 500 metrin säteellä.

Vierailija
2/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen kerran kun lapsi oli viisi ja kaveri neljä.

Ei yhden anopin mielipide asiasta outoa tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin miehen suku ei tunnu käsittävän tätä asiaa ja kun ei kenenkään kanssa ole asiasta sen enempää ollut koskaan juttua niin ajattelin josko meidän oerhe on sitten vaan jotenkin outo kun on yökyläilyä.

Mielestäni pääsen paljon helpommalla kun lapsilla käy kavereita, heillä ei ole silloin aikaa tapella keskenään... =)

ap

Vierailija
4/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaisia traditioita. Jotku ei ymmärrä edes sitä, että lapsille pidetään synttärit tai muita juhlia. Tavat yleensä peritytyy ja osa ei tajua ettei omat tavat ole mitenkään "oikeita" vaan asioita voi hoitta monella tavalla.

Vierailija
5/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus 8v. ei ole ollut koskaan yökylässä ja meillä ollut yksi kaveri kerran.

Minä otan heti yökylään, jos lapseni kutsutaan ensin, muuten en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi