Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahtaako Haavistosta tulla Suomeen seuraava presidentti?

Vierailija
07.11.2012 |

Olisi parempi niin,koska ei Jenkkeihinkään valittua vanhaa miestä ja koska Niinistö on tosiaan sitten jo vanha eläkeikäinen miekkonen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei politikot välttämättä ehdi mennä julkisilla esim. kokouksesta toiseen. Parempi nyt kuitenkin että jos ajetaan autolla joka tapauksessa, niin joku toinen saa siitä sitten palkan itselleen.

Tykkäätkö noin muutenkin maksaa muiden taksimatkoja, vai vain Haaviston kohdalla?

Veronmaksajia kohtaan olisi oikeudenmukaisempaa, että ostaisi oman auton jos ei muka ehdi julkisia käyttää. Mutta kun ei imago anna periksi.

Ja siksi tuo julkisten karttaminen ihmetyttää, kun on itse vaatimassa muilta sen käyttöä ja yksityisautoilun kieltämistä. Helppohan se on sellaisen vaatia yksityisautoilun kieltämistä, joka saa ajella taksilla veronmaksajien laskuun. Tavallisella pulliaisella ei onnistu.

ei mikään mua enää yllätä tämän puolueen toimesta. Oikein hävettää että olen joskus muinoin heitä äänestänyt.

Vierailija
22/22 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on itse asiassa autoharrastaja joka omistaa useammankin auton, joten ihan turhia nuo jutut kaksinaismoralismista.

Ei niistä Vihreistä suurin osa ole ollenkaan niin fanaattisia kuin täällä monet tuntuvat luulevan, sellaisia että vaatisivat kulkemaan aina julkisilla ja asumaan jossain neliörajoitetussa pikku kopissa hiilijalanjäljen minimoimiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla