Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteiskuntakelpoinen!

Vierailija
07.11.2012 |

Menetin luottotietoni 5 vuotta sitten, sain edunvalvojan raha-asioilleni ja ryvin omien mokieni takia pohjamutia myöten. Tänään jostain kumman syystä hain pikavippiä 100 euroa. Kappas: Sain! Olen siis saanut luottotietoni takaisin! Voin siis suunnitella pesukoneen ja jääkaapin ostoa ensi vuonna, kunhan rahansyöjä joulu on eletty alta pois. Sangen vapauttavaa!

Ps. Maksoin sen 100 euroa (korkoineen 115 euroa) samantien pois tuhlaamatta penniäkään. Kunhan kokeilin ja nyt kantapäänkautta oppineena voin ajatella kodin tärkeiden kohteiden uusimista. Ja joo, tyhmää oli maksaa kokeilusta korkoa ja kyllä: Aion myös säästää rahaa joulun jälkeen hankintoihin. Mutta jos koneet sanoo lopullisesti sopimuksen irti, niin osamaksu on mahdollinen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakastietorekisteristä. Ne saa kerran vuodessa tarkastettua ilmaiseksi, eikä se ote muutenkaan monta euroa maksa. Tieto olisi varmempi kuin se, että joku pikavippifirma myöntää luoton - pikavippifirman perusteet kun voi olla ihan mitä tahansa, eikä ne välttämättä tarkista luottotietoja joka kerta.

Ja jos sulla edelleen on se edunvalvoja niin mä epäilen, pystytkö tekemään osamaksusopimuksia ilman edunvalvojan lupaa.

Vierailija
2/2 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakastietorekisteristä. Ne saa kerran vuodessa tarkastettua ilmaiseksi, eikä se ote muutenkaan monta euroa maksa. Tieto olisi varmempi kuin se, että joku pikavippifirma myöntää luoton - pikavippifirman perusteet kun voi olla ihan mitä tahansa, eikä ne välttämättä tarkista luottotietoja joka kerta.

Ja jos sulla edelleen on se edunvalvoja niin mä epäilen, pystytkö tekemään osamaksusopimuksia ilman edunvalvojan lupaa.

Laskut ja rokotukset on kunnossa omin voimin. Kai pitää vielä tarkistaa, mutta ei mulla oikeastaan ole asian kanssa hätä. On kunnossa, jos on ja jos ei niin mikään ei ole vaan muuttunut =).

T. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme