Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei anna anteeksi...

Vierailija
16.07.2012 |

Meille tuli riitaa yhdestä pihaprojektista. Korotin ääneni, kimpaannuin, ja siitä mies loukkaantui...

Nyt ei anna anteeksi, vaikka pyysin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me kun ei yleensä riidellä juurikaan, niin tää on paha juttu. Erityisen pahan siitä tekee se, ettei mies anna anteeksi. Kantaako hän siis kaunaa koko loppuikänsä? Eihän niin voi elää aviossa! Tähän diiliin kuuluu anteeksianto...

Eiks joku vois sanoa jotain...?...:(

ap

Vierailija
2/11 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka loukkaantuu jostain eikä kykene enää puhumaan asiasta.

Hohhoijaa, se aikuisuus katosi siis!

Ei tuollainen ole mikään suhde jos ei asioita käydä läpi.

Vierailija
4/11 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toista voi määrätä antamaan anteeksi, sen pitää lähteä omasta itsestä.

Vierailija
5/11 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee itse jotain kivaa että unohdat asian. Lähde leffaan, lenkille tai soita kaverille. keskustelette siten kun mies on valmis.

Vierailija
6/11 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taisi loukkaantua koska sä astuit sen reviirille.Miltä susta tuntuis jos mies tulisi neuvomaan sua tiskaamisessa tai silittämisessä???

Vierailija
7/11 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen yhteenmenoa se jopa silittikin enemmän kuin mä, mutta nyt ei juurikaan kumpikaan enää meistä :D

Mä olen ihan omalla alueellani tässä pihaprojektissa, miehen kanssa yhdessä ollaan mietitty, joskin kaikki visuaalinen suunnittelu on mun käsialaa, sen mielikuvitus ei riittäisi...

Kimpaannuin siitä, kun mies aina katsoo asioita läpi sellasten negatiivisten hasardilasien. Näkee kaikessa jotain epäilyttävää ja se lannistaa mua. Miks ei vaan innokkaina voida iloisesti tehdä ja toteuttaa? Ei tarvi kauhuskenaarioita aina rakentaa!

Saamarin insinööri.

ap

Vierailija
8/11 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen hoitaa tiskaamisen ja silittämisen ja miehellä on "pihaprojektit."

Meillä piha ja puutarha on minun reviiriäni, ja mies hoitaa kaiken silityksen - ja osan tiskauksestakin. Onko kamalaa?

Mies taisi loukkaantua koska sä astuit sen reviirille.Miltä susta tuntuis jos mies tulisi neuvomaan sua tiskaamisessa tai silittämisessä???

Vierailija
9/11 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea vaan...

Vierailija
10/11 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä leppyy.

Vierailija
11/11 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsen/miehen kiukutella tai mököttää niin kauan kuin tällä on siihen tarvetta. Älä jankuta ja vaadi sopimaan ennen kuin on sen aika. Ole läsnä ja hyväksy, että lapsi/mies on vihainen. Ei siinä aikuisellakaan miehellä yleensä päivää kauempaa mene. Mikä kiire?