Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, kun näet päiväkodin pihalla aikuiset

Vierailija
07.11.2012 |

pipoissa, toppatakeissa, tuulihousuissa, toppahousuissa, talvitöppösissä?

Rehellisesti....

Ja varsinkin jos/kun itse tulet saapikkaissa ja villakangastakissa samaiselle pihalle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pukeutuvat sään vaatimalla tavalla, toisin kuin itse yleensä.

Vierailija
2/10 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että missähän oma lapseni mahtaa olla ja onkohan sillä ollut kiva päivä.

Ehkä mietin myös, että mitähän sille antaisi ruokaa illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee mieleen tallinnalainen ilolintu

Tarhatädeistä tulee mieleen, etten ikinä haluaisia tehdä työkseni jotain sellaista, missä pitää ulkoilla säässä kuin säässä. Olen kyllä ollut pk:ssa kesätöissä lapsia hoitamassa.

Vierailija
4/10 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin pukeudun tuolla tavalla ulkoilemaan, mutta työssäni en ulkoile.

Vierailija
5/10 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat töissä. Noin minäkin pukeuduin hoitovapaalla. Missä kohtaa toppahousut ovat Suomessa muuttuneet naurettaviksi?

Vierailija
6/10 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa tai lasten harrastuspaikoilla?

Vierailija
7/10 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas rumia ämmiä ja rumat ja seksittömät vaatteet, onneksi minä itse olen raikas ja kaunis ja toivottavasti nuo huonopalkkaiset naiset huomaavat takkini ja saapikkaani ja naiseuteni ja ovat kateellisia.

Vierailija
8/10 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on toivottavasti provo mutta kuitenkin; ajattelen että ovat fiksuja kun pukeutuvat sään vaatimalla tavalla. Itse myös ulkoilen toppavaatteissa talvella, aloittaja varmaan katsoo leuka ylhäällä kuinka juntti olen kun ulkoilutan koiriani goretex-kengissä ja toppavaatteissa ja ikääkin on vasta alle 30v.

Vierailija
9/10 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han voisi meille kertoa mitä itse ajattele tuossa tilanteessa. Tosin itselle tuli mieleen että ap on itse päiväkodissa töissä ja häpeää toppahousujaan ja talvikenkiään...

Mulla ei kyllä ole tullut edes mieleen miettiä mitään ihmeellisiä päiväkodin työntekijöiden vaatetuksesta! Joskus kovilla pakkasilla on tullut kiinnitettyä huomiota harjottelija- tai sijaistyttöihin joilla on liian vähän päällä. Muuten ajatukset on kyllä ihan niissä omissa lapsissa joita haen sieltä päiväkodista!

Vierailija
10/10 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaaleja ihmisiä, jotka pukeutuvat tilanteen mukaan. Villakangastakki ja saapikkaat soveltuu aika heikosti metsäretkille, kuralammikoihin ja yleensäkin kaikkeet mihin liittyy tekeminen ja liikkuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi