Suosittele kirjaa!
Suosittele hyvää kirjaa/kirjoja! Pistetään haaste pyörimään ja av-mammat lukemaan! :)
Minusta näin talvella parasta ajankulutusta on kääriytyä peiton alle, vieressä höyryävä teemuki ja nenän edessä hyvä kirja :)
Kuinka paljon sinä luet?
Minä voisin suositella lämpimästi Eve Hietamiehen: yösyöttö sekä Päiväkoti päivää. Lukaisin kummatkin kirjat päivän aikana, en vain voinut laskea niitä käsistäni. Yöunet jäivät vähille, mutta olivat aivan huippuja!
Voisin myös suositella Terry Pratchettin: viikatemiestä, aivan mahtava kirja, sai kyllä nauraa sitä lukiessa :)
Kommentit (7)
Näitä kirjaketjuja on aikojen kuluessa ollut paljon. Kuinka moni teistä oikeasti lainaa kirjan AV-ketjun suositusten perusteella? Minä en, kuuntelen ehkä eniten äitiäni ja kirjapiirin kavereita.
Se oli tunnelmaltaan viehättävän armelias.
Nyt aloitan Kaari Utrion Sunneva kirjaa, jonka hämärästi muistan lukeneeni myös joskus teininä. En kuitenkaan ole ihan saavuttanut siinä sitä, minkä muistelen silloin itseäni viehättäneen. En tiedä haittaako se. Kuitenkin olen lukenut viimeaikoina paljon hyvää keskiaikaa koskevaa kirjallisuutta ja oikeasti suosittelisin historiasta kiinnostuneille historian lukemista. "Noitavaimo, neitsytäiti" on oikeasti hyvä kirja keskiajan naisista ja vaikka siinä on kovin asiapitoisia ja vaikeita kohtia, siinä on myös paljon vähintään romaanimaisia tarinoita ihan oikeasti eläneistä naisista.
Tämä kirja oli tosi hyvä ja suosittelen kaikille ruotsinkielen taitoisille. En ole löytänyt sitä suomeksi.
http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9113041142
John Grishamin: Lapsuuteni talo. Olipas se koukuttava, ahmaisin sen vauhdilla, hieman jäi unet vähiin:)