Ihana mahatauti. Onko muita sairastuneita?
Eilen illalla vähän ennen kahdeksaa söin ruokaa vähän, sitten alkoi tökkiä. Yli tunnin sitkuttelin oksennusta vastaan, mutta sitten oli pakko antaa periksi. Tuli kaikki päivän aikana syöty ylös.
Vähän ajan päästä alkoikin sitten tulla toisestakin päästä... Yöllä menin taas oksentamaan, vaikka vatsassa ei ollut kuin vettä. Samaan aikaan tuli toisesta päästä! Siis voi luoja kun oli kurja olo! Inhottavaa kun oksettaa kamalasti, mutta mitään ei enää tule.
Tänää en ole oksentanut, mutta ripulia on edelleen jonkun verran ja mahassa kiertää välillä. Koko päivän olen ollut aika väsynyt, mutta on pitänyt jaksaa olla taaperon kanssa, joka onneksi kyllä nukkui 2 tunnin päikkärit. Olen uskaltanut syödä kolme mandariinia ja juoda n. puoli litraa tuoremehua. Paino on tullut reilu 2kg alas. Onhan se kiva, että paino tippuu(on varaa mistä pudota) mutta ei nyt kuitenkaan tällä tavalla!
Ja mä kun olin ajatellu mennä viikonlopuksi baariin töihin, olis se kiva oksentaa asiakkaan päälle ja tartuttaa kaikki...
Kommentit (5)
Ettei vaan meki saatas??!!
*oksennustautia pelkäävä*
Mun vanhemmilla läntisellä uudellamaalla on juuri ollut myös vatsatauti, asuvat meistä kyllä 300 km päässä. Mutta veljeni joka asuu heidän kanssaan oli juuri käymässä ja toivottavasti ei tuonut pöpöä tullessaan... Missä päin ap sairastelee?
Ma-ti yönä alkoi ja tiistain kesti. Vettä tuli takapuolesta niin ettei aina vessaan asti ehtinyt.
Eli ei alkanut kovalla kivulla, vatsa oli vain sekaisin.
T:Ap