Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voide-ekspertit! Mitä tapahtuu, jos käytän vartalovoidetta kasvoihini?

Vierailija
06.11.2012 |

Yritin ostaa kosteusvoidetta naamaani, joka on näin talven tullen alkanut osoittaa kuivumisen merkkejä. Kaupassa valitsin ison ja edullisen purnukan, ja vasta kotona tajusin että se olikin vartalo- eikä naamavoidetta. Kokeilin sitä nyt, mutta tuntuu älyttömältä läträtä voidetta koko vartalon alalle, jonka ainoa ongelma jos mikään on liiallinen pehmeys jo muutenkin... Mutta koska vartalo- ja kasvovoiteet kuitenkin myydään erikseen ja jälkimmäiset näyttävät olevan kalliimpia, en oikein tiedä uskallanko sitä kasvoihinikaan käyttää. Osaako joku neuvoa tässä säälittävässä ongelmassa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei vaan... mistäs se iho tietää mitä siinä purnukan kyljessä lukee, onko se kasvo- vai vartalovoidetta. Enemmän se voiteen koostumus ja ihotyyppisi merkitsee.

Vierailija
2/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ei vaan tunnu hyvältä tai sovi meikin kanssa, mutta varmasti parempi kuin ei mitään voidetta.

Mahdolliset haitat voit huoata vain itse kokemuksen kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä vähän pelkäsinkin, että se on liian rasvaista ja kasvot räjähtää täyteen finnejä...

ap

Vierailija
4/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän aina vartalovoidetta myös kasvoille ja mulla on hyvä iho. Rasvaiselle iholle ei kannata kyllä käyttää, voi rasvoittaa lisää.

Vierailija
5/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun ylipäätään kasvovoidetta tarvitsen = rasvainen/sekaiho.

Vierailija
6/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalovoiteissa on usein silikoneja ja muita epäpuhtauksia kasvoille aiheuttavia aineita, joten käyttäisi, mutta minulla nyt onkin tällainen aikuisiän aknesta kärsivä iho.

Vierailija
7/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loppuu nopeammin. Ei muuta. Laita vaan ihan pikkuisen kerralla.

Vierailija
8/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalovoiteissa on usein silikoneja ja muita epäpuhtauksia kasvoille aiheuttavia aineita, joten käyttäisi, mutta minulla nyt onkin tällainen aikuisiän aknesta kärsivä iho.

Mä levitän joka aamu naamalle oikein kunnon jankkimaisen silikonisen meikinpohjustustuotteen, että saa huokoset ja rypyt piiloon. Ei ole tehnyt iholle mitään haittaa.

Mulla tuntuu olevan muutenkin sellainen iho että ei siihen vaikuta mitään mitä ainetta sille levittää. Ei tule näppyjä, ei punoitusta, ei mitään, lykkääpä suoraan vaseliinia purkista tai mitä vaan.

Vierailija
9/13 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Idea Toscanan oliiviöljyä sisältävää vartalovoidetta myös kasvoille ja sopii tosi hyvin. Nyt tuotesarjaan on näköjään tullut tosin myös kasvovoide ym. Kokeilepa! www.ideatoscana.fi

Vierailija
10/13 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalovoide on? Olen itse toisinaan käyttänyt vartalovoidetta myös kasvoille, mutta mulla onkin kuiva iho. Joten haluaisin tietää voidemerkin. Itse arvelen, että tuossa on kyse lähinnä siitä kun niissä vartalovoiteissa on voimakkaita hajusteita tms niin niitä ei saisi päästä silmiin/ silmänympärysiholle. Tosin sama varoitus on usein voimakkaissa kasvovoiteissa.

Vierailija
11/13 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Idea Toscana -voidevinkistä! Kovassa käytössä on ollut.

Vierailija
12/13 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosiaan voiteesta. Monet voivat olla liian rasvaisia, mutta esim. HTH on minusta ok kasvoillekin.

Vierailija
13/13 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ihotesti osoitteessa www.decubal.fi ja löydä ihollesi sopivat tuotteet. Decupal-tuotteet saat apteekista. Terveisin, Decubal

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän