Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö kaikille muille pala tai pari tummaa suklaata?

Vierailija
06.11.2012 |

Kyllä jos mulla on vain tummaa suklaata, niin saman verran sitä menee kuin tavallistakin. Oon kyllä kauhee sokerihiiri, suotuisilla geeneillä onneksi varustettu.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä sitä ei tule syötyä kovin paljoa. Sellanen laadukas tummasuklaa on niin hapanta että sylkirauhaset kirskuu.

Vierailija
2/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaata kuin suklaata, ei tulisi mieleenkään syödä enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin niin paljon "intensiivisempää", ettei sitä voi laittaa suuhunkaan kuin ihan pienen palan kerrallaan. Parin palan jälkeen makeannälkä on tiessään. Siis täytyy olla vähintään 70%:sta suklaata, joku taloussuklaa on pelkästään pahaa sellaisenaan.

Vierailija
4/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön sitä vain terveyshyötyjen takia. Vaaleaa menisi vaikka koko levy kerralla, siksi en voikaan ostaa sitä, vaan ostan tummaa niin en läskisty.

Vierailija
5/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos oli, että suklaa meni vanhaksi! En saa sen syömisestä mitään nautintoa, makeannälkään se ei auta mitään, koska kitkeryys peittää makeuden. Eli mulle riittää tummaa suklaata ihan nolla palaa. Vaaleamman kanssa riippuu laadusta. Olen huomannut, että halvat perussuklaat ei tyydytä niin hyvin ja siksi niitä tulee syötyä enemmän. Jos maku on tarpeeksi intensiivinen, vähempi määrä riittää, vaikka suklaa olisi kuinka valkoista.

Vierailija
6/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää nolla palaa.. En tajua miten joku voi tykätä siitä! Ja miten sillä muka menee makeannälkä.. Eihän se edes ole makeata..

Vierailija
7/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vatsa jo täynnä.

Vierailija
8/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ostamme pelkkää vahvaa tummaa suklaata, mutta esim. Fazerin päärynä-tummasuklaa menee, ja yhteen putkeen vähintään puolikas levy.

Vierailija
9/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää muutama pala, maksimissaan 4 (rivi) suklaata kuin suklaata, ei tulisi mieleenkään syödä enempää.

Tummaa riittää se pala tai pari.

Tykkään suklaasta (vaaleasta ja tummasta)kovasti, mutta en voi ymmärtää kuinka kukaan voi niin "täyttä tavaraa" syödä rivitolkulla.

Vierailija
10/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten nolla palaa, kiitos. Jouluna voin pari Fazermintiä syödä.

Maitosuklaa on ihanaa - sitä kyllä meneekin. Kerran sitä vaan eletään, eikä tuo nyt linjoissakaan näy.

Vierailija
11/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tummaa, vaaleaa tai valkoista niin pala tai pari riittää helpossti.

Mutta jos kysytään että riittääkö yksi juustohampurilainen, niin siihen on sitten jo ihan toisenlainen vastaus.

Vierailija
12/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pandan tumma menee kyllä koko levy kerralla, se vaan on niin hyvää.

Taas esim liddlin 70-80% on kyllä niin tujua, et se pari palaa riittää.

Vierailija
13/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et paremman puutteessa menee vaikka joku vähän pahempikin herkku. No, onneksi en tosiaan oo kovin kova lihomaan. Ap

Vierailija
14/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko levy menee ja enemmänkin, jos olis :)

Vierailija
15/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et paremman puutteessa menee vaikka joku vähän pahempikin herkku. No, onneksi en tosiaan oo kovin kova lihomaan. Ap

Syön tummaakin vaikka levyn kerralla, vaikka ei olisi niin hyvääkään :D Maitosuklaasta nyt puhumattakaan. Sit pitää vaan juosta paljon.

Vierailija
16/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4 palaa kerrallaan. Mutta mä en syökään suklaata koskaan nälkäisenä tai välipalana vaan raskaan päivällisen päälle makeaksi suupalaksi. Ei siinä tilanteessa mitään levyä edes jaksaisi ahmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi