Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaisi alkion kiinnittymistä - vinkkejä tai uskomuksia?

01.12.2005 |

Heippa,

Kiinnittymiseen ei kai voi juurikaan vaikuttaa; alkio kiinnittyy jos on kiinnittyäkseen. Tai sitä lienee ainakin hyvin vaikeata tutkia mitkä kaikki asiat kiinnittymiseen vaikuttavat.

Olisko jollakulla kuitenkin antaa jotakin hyväksi koettuja vinkkejä?

Piinapäivät alkoivat tänään :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siihen oikeasti voi mitenkään vaikuttaa, mutta kaikkeahan pitää kokeilla. Minulle on tehty yksi tuoresiirto ja kolme passia, joista viimeinen kiinnittyi (rv5+3)! Olen lukenut näiltä sivuilta erilaisista vinkeistä ja kokeilin yhdessä kierrossa greippimehua joka aamu lasillisen -ei tärpännyt! Ja nyt viimeisessä join pikkulasillisen punkkua jokailta menkkojen loppumisesta raskaustestiin saakka.

Juttelin asiasta lääkärin ja biokemistin kanssa. Lääkäri piti vähän puppuna, mutta biokemisti sanoi, että tottahan se on, että alkoholi lisää verenkiertoa eli miksei myös kohdussakin! No meillä nyt tärppäsi. Vielä ei uskalla kunnolla iloita, yritystä takana 3,5vuotta ja tämä ensimmäinen +!

Olen myös kuullut, että vihreästä teestä olisi apua...testaa jotakin näistä kolmesta. Ja punaviini pitää lopettaa heti ekaan plussaan! Nyt ostin sitten alkohotitonta versiota huomisiin pikkujouluihin, ettei kärähdä työtovereille vielä!

Tseppiä!

Vierailija
2/9 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

venhänalkioöljy, siinä on paljon e-vitamiiniä. sehän on tunnettu hedelmällisyysvitamiini, sitä meillä söi sekä minä että hevonen. hevonen varsoi viime kesänä, minä varson helmikuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muodossa tuota öljyä nautit!

Tabuina vai ihan öljynä?

Alan tankkaa sitä nyt seuraavaksi!!!

Onnea tulevaan Sinulle!

Vierailija
4/9 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyn käytön?

Mulla PAS vk 2. Syön nyt Multi tabs 2+.

Taidan seur. PAS kokeilla tuota punkkuakin.... :)

Vierailija
5/9 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoresiirto ja 2 PASia takana, viimeinen tärppäsi. Iloitsimme heikosta plussasta, jouduimme pettymmän sillä varhaisessa vaiheessa meni kesken:(

Nyt on taukoa pidetty 1,5v ja Tammikussa PAS.

Joten täälläkin hyviä VINKKEJÄ KAIVATAAN!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/9 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin etsiä netistä tietoa mikä auttaisi alkion kiinnittymistä mutta ainut " keino" minkä löysin oli jokin yrttivalmiste?! Tiedä sitten olisiko tällaisesta apua...

http://www.ivf-herbal-support.com/ivf_support.html

Tämän jutun mukaan IVF-hoidossa käytettävät hormonit aiheuttavat nesteen kertymistä vatsaan sekä turvotusta. Tästä syystä kohdun lämpötila laskee ja se olisi suurin syy siihen mikseivät usein hyvätkäään alkiot kiinnity. Yrttivalmiste parantaa verenkiertoa ja nostaa lämpötilaa mikä auttaisi kiinnittymistä.

En ole yrttivalmistetta ainakaan tähän hätään tilaamassa mutta ehkä verenkierron parantamisesta voisi tosiaankin olla apua? Olenkin nyt ottanut muilta saatujen vinkkien mukaisesti lasillisen punaviiniä joka ilta :)

Vierailija
7/9 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

luontaistuotehyllyltä. aika kallista, mutta teelusikallinen päivässä on annostus.

itse asiassa en muista milloin aloin sitä syömään, vinkin luin endometrioosiyhdistyksen jäsenlehdestä, siellä joku oli onnistunut plussaamaan ja hehkutti tätä öljyä :)

olimme jonossa ivf:ään, mutta saamattomuuttani (?) emme menneet ensikäynnille, enkä oikein jaksanut panostaa asiaan, oli muitakin huolia ja asioita työn alla. söin kylläkin tätä öljyä lähes päivittäin jugurttiin sekoitettuna, siitä tuli ihan tapa.

sisko sitten kertoi plussa-uutisia ja lahjoitin hänelle esikoiseltamme jääneet vaunut ja häkkisängyn, ja luovuin toivosta saada pikkukakkosta.

yllätys, yllätys, kesän korvalla tulin luomusti raskaaksi!

Vierailija
8/9 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön siveyspuun uutetta (sen pitäis auttaa kiertoa tasaten ja auttaa vaikka luomuplussaan jos se muuten olisi mahdollista) ja nyt aloitin tuon vehnänalkioöljyn, se on kyllä ainakin raakana aika ällön makuista! Täytyy kokeilla sekoittaa jugurttiin, ehkä se ois parempaa...

Vierailija
9/9 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

empäs ollut tuollaista kuullut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän