Ne jotka ovat tulleet raskaaksi vaikka ovat imettäneet eikä menkat ole alkaneet?
Kuinka pitkään synnytyksestä oli kulunut? Mistä huomasit olevasi raskaana...?
Kommentit (15)
Mikset vaan voinut myöntää ymmärtäneesi väärin? Vaan rupesit LAPSELLISESTI haukkumaan! Ihme porukkaa täällä...
Vierailija:
HAISTA ITSE PASKA
Eikö se ole tärkeämpää, että kaikille tulee selväksi, ettei luota ehkäisyyn kuin se, että ap haluaa taas vain paksuksi.Sääliks käy sun kersojas. Oot karsee akka. :b
IMETYS EI OLE EHKÄISYKEINO!!!!
Raskauden merkkejä:
pahoinvointi
väsymys
maha kasvaa
liikkeitä mahassa
lapsi syntyy
toivottavasti huomaat ennen kuin se syntyy
mulla tissit ei ollu imetyksestä kipeät ja epäilin aluksi rintatulehdusta mutta samalla lailla ne olivat kipeät ku ensimmäiset oireet raskaudesta...
vauva oli 1,5 kk:tta ku olin jo uudestaan raskaana.likat syntyi samalle vuotta. sitä on saanu selittää ku eivät oo kaksosia :)
Eikö ihmiset tajua, että ovulaatio tulee ennen kuukautisvuotoa ja juuri tuon ovulaation aikana voi tulla raskaaksi. Eli synnytyksen jälkeen voi tulla raskaaksi ennen ensimmäisiä kuukautisia.
Ja imetyshän ei ole mikään ehkäisykeino!
Yksiäkään kuukautisia ei ehtinyt olla. Yöimetyksen lopetin kun lapsi oli 1v. Ja juuri raskautta edeltävänä kuukautena olin vähentänytimettämistä vain kahteen kertaan vuorokaudessa. Siksi varmaan tulin raskaaksi.
Toista imetin 2 vuotta tulematta raskaaksi. Ja imetyksen lopetusta seuranneena kuukautena tulin heti raskaaksi.
Meillä siis imetys on ehkäissyt hyvin. Mutta lapset ovat olleet täysimetyksellä puoli vuotta. Ja yösyötöillä toinen vuoden ja toinen kaksi vuotiaaksi. Päivisn on myös tisuteltu lapsentahtisesti eli tiheästi.
Meillä ei olisi ollut katatrofi vaikka uusi raskaus olisi alkanut nopeamminkin. Eli ihan tietoisesti olimme ehkäisemättä. Sama linja tulee jatkumaan kunhan tämä kolmas muutaman viikon päästä syntyy.
Tässä ei nyt ollut ollenkaan kyse tuosta etten tietäisi ETTEI IMETYS OLE EHKÄISYKEINO! Sama juttu kun 5:lla. Toivotaan raskautta ja halusin kuulla kokemuksia... ap
tai paremminkin jälkitarkastuksen tehnyt lääkäri huomasi :)
itse en ajatellut mitään oireistani mitkä sit tiedon jälkeen oli päivän selviä.pistin ne mahakivutkin vain (tietty) synnytyksen oiikkiin :)
mutta meillä sama juttu ku toisella äidillä että laoset syntyi samana vuonna ja ikäeroa 10 kuukautta!!! toinen syntyi ennen laskettua aikaa :)
Eikö se ole tärkeämpää, että kaikille tulee selväksi, ettei luota ehkäisyyn kuin se, että ap haluaa taas vain paksuksi.
Sääliks käy sun kersojas. Oot karsee akka. :b
Tuskimpa kukaan oikeasti luulee että imetys on 100% ehkäisykeino.
Vaikuttaa tosiaankin yksinkertaiselta ja tyhmältä meuhkaajalta!
ja miksi? koska idiootit luulevat, että imetys ehkäisee, eivätkä jaksa/viitsi maksaa ehkäisystä.
sitten ne itkevät aborttia hakiessaan, et " emmä ymmärrä miten näin kävi kun kuitenkin ehkästiin imetyksellä.."
joo, jostain niitä idiootteja sikiää!!!
...sä varmaan oot ite yx näistä tyhmistä. Edelleen kaipaisin asiallisia kommentteja! ap
Itse haluaisin tulla taas raskaaksi. Imetän ja ei ole vielä kuukautiset alkaneet. Vauva on 3kk:tta vanha. En usko tulevani raskaaksi kuitenkaan ennen kuin olen lopettanut imetyksen. Esikoista imetin 1v8kk:tta ja kun lopetin imettämisen niin meni puolisen vuotta kun tulin raskaaksi.
Kovasti kuitenkin toivon että uusi vauva saisi alkunsa.
Tunnistatteko ovulaatioajankohdan vaikka kuukautiset eivät ole vielä alkaneetkaan synnytyksen jälkeen?
Joku pösilö tuli tänne meuhkaamaan tuota imetys ei ole ehkäisykeino jutusta! Samat asiat minuakin kiinnostaisi mitä tuossa kirjottelit! Meillä esikoinen kohta 10 kk ja toivottais kovasti pikkusisarusta... Meillä vaan taitaa tuo imetys olla aika hyvä ehkäisykeino. Laittakaahan edelleen kommenttia jotka ootte tulleet raskaaksi kun olette vielä imettäneet edellistä ja menkat ei ole vielä tulleet..