Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MeNaisissa; Joku laihdutti kuukaudessa 18 kg!

Vierailija
06.11.2012 |

Aikakoneen Alex siis, tarkemmin sanottuna 26 päivässä. Miten tuo on mahdollista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestettähän tuosta on tosi suuri osa. Kaveri kertoi jutussa alkaneensa syödä erilaisia lisäravinteita ja vitamiini- & hivenaineita kahmalokaupalla. Varmaan elimistö aktivoitunut ja käynyt ylikierroksilla, energiaa riittänyt, unen tarve vähentynyt, kuonaa poistunut kaikista mahdollisista elimistä jne.

Isolta pudotukseltahan tuo silti tuntuu. Mutta jos lähtökohta on säästöliekillä ollut, turvonnut, nestettä kerännyt ilmapallomainen löllö, en ihmettele.

Vierailija
2/4 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonpudotus ei siis ole ollut rasvaa, vaan suurimmaksi osaksi nestettä. Itseltäni on lähtenyt saman verran kiloja sairaalassa ja vielä lyhyemmässä ajassa. Sain nesteenpoistolääkkeitä ja söin tavallista sairaalaruokaa. Minulla oli (on) sydämen vajaatoiminta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmessa viikossa 14 kiloa, kun olin vatsaleikkauksessa, joten kyllä se on mahdollista. Ei mennyt oikeastaan mikään alas, ei edes vesi kunnolla.

Eli varmasti on mahdollista pudottaa ton verran. Olen kuullut muistakin joilta saman leikkauksen jälkeen on paino pudonnut saman verran tai jopa enemmänkin.

Vierailija
4/4 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli ollu masislääkityksellä ja sehän usein kerää paljon nestettä kehoon. Hän on siis voinut laihtua rasvana joku 5 kiloa ja sitten osan nesteinä. Osan kiloista selittänee huono muisti tai laskutapa. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän