Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisin juttusille kiinnostavan miehen kanssa?

Vierailija
06.11.2012 |

Eli paikkakunnalla on eräs kiinostava mies. En vaan tiedä, miten pääsisin juttusille hänen kanssaan. MEillä ei ole yhteisiä kavereita. Pari yhteistä tuttua, mutta ainakin minulle nämä ovat vain tuttuja, ei kavereita. Tiedän yhden hänen harrastuksensa. (joukkuepeli) Mutta olisi kai todella outoa, jos menisin katsomaan jotain puulaakisarjan peliä, kun tämä laji ei ole harrastukseni/en ymmärrä siitä juurikaan. Tiedän myös, että viikonloppuisin hän pyörii parissa baarissa, mutta nämä baarit ovat sellaisia, että kukaan kavereistani ei halua lähteä niihin ja olsii todella outoa mennä etenkin tällaisella pienehköllä paikkakunnalla yksin baariin.

Mitään ideaa, miten voisin päästä miehen kanssa juttusille vai pitääkö mun lähteä jonnekin ruokakauppaan päivystämään, jos tää mies sattuisi tuleen ostoksille? :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olsii todella outoa mennä etenkin tällaisella pienehköllä paikkakunnalla yksin baariin.

Mitään ideaa, miten voisin päästä miehen kanssa juttusille vai pitääkö mun lähteä jonnekin ruokakauppaan päivystämään, jos tää mies sattuisi tuleen ostoksille? :D

mä käyn vallan yksin, no mä asun kyllä Helsingissä mutta kun työmatkat on vieneet pienemmille paikkakunnille niin olen sielläkin yksikseni tuopille poikennut milloin mihinkin keskikaljakuppilaan tai pubiin eikä siinä mitään ihmeellistä ole kenenkään mielestä vaikuttanut olevan.

Se baari vaan olisi luontevin paikka päästä juttuihin tuon miehen kanssa... Ruokakaupassa jos näet niin on aika epätodennäköistä että saat luontevasti juttelualoitusta aikaan, mutta baarissa toisille juttelemaan meneminen on ihan tavallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä kyllä herättää ihmetystä, jos menee yksin baariin, etenkin kun kyseessä ei ole mikään tasokas paikka. Ja sen jälkeen koko paikkakunta tietää, etä olet käynyt yksin siellä...

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme