Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin eilen lasten kanssa pizzabuffassa

Vierailija
06.11.2012 |

(Helsingissä keskustassa) ja en halua uusia kokemustani (no, ei ole pakkokaan).

Mentiin, kun olin lapselle luvannut että jos tulee kokeesta kiitettävä, voisimme esim. käydä jossain hänen valitsemassaan paikassa syömässä, ja sitten kaverikin halusi lähteä mukaan.

Ulkonäön ja maun perusteella pizzoista ei juuri tiennyt, mitä niissä on täytteenä. Ja sana "täyte" on yliampuva, eihän niissä ollut juuri mitään pohjan lisäksi.

Lisänä mm. lötköjä "paneroituja" sipulirenkaita ja haaleaa lasagnea + jotain lähes kylmää perunajuttua. Ja tietysti nakkeja ja lihapullia.

Kaiken kruunasi töykeä henkilökunta.

Pääasia kai, että lapset tykkäsivät nakeista ja lihapullista ja minä salaatista. Kallis kokeilu :D ja ensikerralla lämmitän nakit ja lihapullat kotona... Mutta tulipa kokemus toisten joukkoon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollakin kummallisella tavalla pidän RAXin pitsoista, itse asiassa juuri sen takia kun niissä on niin vähän täytettä :)

Kaikki muu siellä on kyllä pahaa.

Vierailija
2/9 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vitriinissä yläpuolella kyllä lukee mitä kussakin pizzassa on. Lisäksi voi koota salaattiannoksia, ottaa alkukeiton, limut ja jätskit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia sitten :) Itse en tykännyt pizzoista, eikä lapset.

-ap-

Vierailija
4/9 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitsa on Kotipitsan käsialaa pohjansa ym. suhteen.

Vierailija
5/9 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pizzoja kuten näissä kebabpaikoissa tuppaa olemaan :) Mä ainakin tykkään enemmän sellaisista italialaistyyppisistä joissa on vähemmän täytettä ja ja juustoa.

Mutta ei tuo Raxin ruoka kyllä kieltämättä mitään gurmeeta ole minusta, eikä meidän lapsetkaan oikein tykkää onneksi joten ei tarvi siellä käydä.

Vierailija
6/9 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raxin lasagne on Saarioisen pakastetta

Valmisruokatiskistä ei ainakaan.

Vierailija
7/9 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raxin työntekijöiden töykeyden johtuvan siitä, että heillä on liian kiire ja koska monet asiakkaat ovat urpoja (en nyt tarkoita ap:ta vaan tarkoitan yleisesti sitä, että matalamman hintatason paikoissa osa asiakkaista vaan ei oikeasti esimerkiksi osaa käytöstapoja).

En ole monta kertaa käynyt Raxissa mutta jäi mieleen, kun jossain pöydässä oli kaatunut limu ja kävin siitä sanomassa, ei kukaan tullut siivoamaan sitä sinä aikana kun porukkamme ruokaili viereisessä pöydässä.

Vierailija
8/9 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle viisivuotiaan ruoka maksoi 2,20 juomineen. Oli minusta hintansa väärti, vaikkei mitään gourmeeta ollutkan. En tosin menisi automarketin pikaruokapaikkaan silloin, kun haluaisin nauttia hienomin ravintolaruoasta, joten en pettynyt.

Vierailija
9/9 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kummsta lapset ne pizzaksi tunnistaa ja tykkää. Itse syön vaan salaattipöydän antimia, paljon aurajuustoa ja sitä valkoista salaatinkastiketta, nam.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi