Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua ahdistukseen?

Vierailija
06.11.2012 |

Meillä suhde vuoristorataa ja minä olen pettänyt miestä ennen lapsia. Sitten tuli lapset ja odotusaikana naiselta rakkauskirje kotiin. Mies kiistää pettäneensä, ei olleet tavanneet vain jutelleet. Siitä kauan. Itse olen äärettömän mustasukkainen, isäni petti äitiäni. Ovat kuitenkin yhdessä. Mies sanoo ettei tarvii olla huolissaan mutta silti. Seksiä meillä harvoin ja mies käyttää sitä vallanvälineenään. Ongelma että on niitä lapsia ja tunteita miestä kohtaan. En saa tukea mistään. Nytkin miehellä naispuolinen työkaveri jonka kanssa meilailee todella ystävällisiä meilejä. Jos meillä olisi seksiä ja hellyyttä useammin niin en varmaan olisi näin mustasukkainen. Lisäksi mies ei tykkää suuseksistä eikä suutelemisesta. Pääni räjähtää kun tiedän että on nytkin koko päivän tämän työkaverin kanssa. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko, että hän pitää sinua jollain tavalla otteessaan? Oletteko todella päässeet yli noista pettämisistä vai syyllistääkö mies niistä sinua vieläkin?

Vierailija
2/4 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite vähän samanlaisessa tilanteessa, ainoo vaan että mulla ei oo enää tunteita mun miestä kohtaan. Se ei tiedä mun pettäneen mut mä tiedän että sillä on ollu säätöjä. Se ei siis tiedä että tiedän. Toivottavasti ei ollu liian monimutkainen selitys...

Mut lasten takia en voi jättää miestäni, en kestäis olla erossa lapsistani enkä myöskään haluu erottaa niitä isästään.

Joojoo, olis pitäny miettiä sitä ku petin... Koska mulle on ihan sama pettääkö mies mua mut oma syyllisyydentunto on valtava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/4 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi luottaa mieheesi, koska ihminen löytää viat itsestään. Koskapa itse kykenit pettämään, tiedät että mieskin sen voi tehdä.

Se on vähän niin, että sitä saa mitä tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi