Miksi vaatekaapit oikeastaan on aina makkarissa...?
Mä olen lopen kyllästynyt kipittämään ympäri huushollia kiikuttamassa puhdasta pyykkiä kaappeihin ja laatikoihin. Kone ne pesee ja enimmäkseen kuivaakin. Pyykkikorit on kaikki kylppärissä. Mutta sitten... Lajittele, viikkaa ja juokse 4 huonetta läpi + vaatehuone, että saa kaikki paikalleen. Ja sit kipitetään ehkä uus kierros kun jonkun kalsarit meni vahingossa väärään koriin. ARGH!
Jos nyt rakentaisin talon, laittaisin kodinhoitohuoneen ja ison sellaisen. Ja kaikille viidelle vaatekaapit tai ehkä jopa pari vaatehuonetta sen kodinhoitohuoneen yhteyteen. Sen kun nostelis kuivurista kaappiin. Lajittelemisesta nyt ei pääsis silti eroon, mutta juoksemista tulis vähemmän...
Kommentit (25)
meillä osaa 3v lapsikin viedä itse vaatteet kaappiinsa, kuka mistäkin asiasta tekee ongelman...
lapselle päälle pukea, mitä ne olis, jos 3v itse ne viikkailisi...
Minä viikkaan ja lapsi vie potkumopon peräkärryssä vaatteen kaappiin.
että viikkaa vaan pyykit pinoihin ja käskee jokaisen tulla hakemaan omansa.
Toimii meillä kunhan vaan jaksaa valvoa että kaikille vaatteille löytyy omistaja.
Joka tapauksessa se on paljon helpompaa ja nopeampaa kuin vaatteet-kaappiin-asti-palvelu.
Mä olen lopen kyllästynyt kipittämään ympäri huushollia kiikuttamassa puhdasta pyykkiä kaappeihin ja laatikoihin. Kone ne pesee ja enimmäkseen kuivaakin. Pyykkikorit on kaikki kylppärissä. Mutta sitten... Lajittele, viikkaa ja juokse 4 huonetta läpi + vaatehuone, että saa kaikki paikalleen. Ja sit kipitetään ehkä uus kierros kun jonkun kalsarit meni vahingossa väärään koriin. ARGH! Jos nyt rakentaisin talon, laittaisin kodinhoitohuoneen ja ison sellaisen. Ja kaikille viidelle vaatekaapit tai ehkä jopa pari vaatehuonetta sen kodinhoitohuoneen yhteyteen. Sen kun nostelis kuivurista kaappiin. Lajittelemisesta nyt ei pääsis silti eroon, mutta juoksemista tulis vähemmän...
kiireessä suihkunraikkaana ympäri taloa etsimässä vaatteita eri kerroksessa olevasta kodinhoitohuoneesta tai erillisestä vaatehuoneesta...
Meillä on makuuhuoneen yhteydessä step-in vaatehuone jossa on vaatteet ja mahtuu pukeutumaankin. Muissa makkareissa antiikkikaappi tai -lipasto vaatteille (ei perinteisiä komeroita)
Khh vaatevarasto on kausi- ja ulkovaatteita varten.
Meillä rakenteilla omakotitalo, johon tulossa kodinhoitohuone ja sen yhteyteen vaatehuone, meikkauspöytä ja wc. Minun oma valtakunta! :)
Ehkä... Teini-iässäkö meinasit, että lapset rupeavat huolehtimaan omistaan...
Alle kouluikäiset ja jopa taaperot kyllä hanskaa paljonkin asioita. Lapsihan oppii elämää leikin kautta ja luovuudella kyllä pyykeistäkin saa leikin aikaiseksi.