Olenko ainoa joka sai v.lopun bannia Erilaiset Äidit ketjusta? =)
Mut bannattiin ja olen mennyt itseeni ja miettinyt miksi minä enkä moni muu koska siitä ketjusta löytyy paljon törkeämpää tekstiä kuin mun laittamat?
Toisekseen olisi kiva tietää miksi koska miten voin jatkossa välttää jotain tiettyä käytöstä kun en tiedä missä mä ylitin rajan?
Hassua silti kun ajattelee miten hirveitä ketjuja täällä välillä on eikä kukaan tee mitään niiden poistamiseksi ja sit mä vaan kerron mielipiteeni kyseisessä ohjelmassa esiintyneistä AIKUISISTA ihmisistä niin mut bannataan.
Kommentit (18)
bannataan tietyksi aikaa, ei voi kirjoittaa viestejä. Lukea kyllä.
olin kirjoittamassa viestiä ihan toiseen ketjuun ja ruudulle tuli ilmoitus et ID-osoitteesi on bannattu.Äsken vasta aukesi mulle viestitys mahdollisuus.
Kokeilin moneen kertaan viikonlopun aikana.
Harmi jos loukkasin jotakuta mutkun en edes tiedä miten.
No mitä sitten kirjoitit siihen ketjuun?
kun vertasin keskenään yhdenvertaisina (mahdollisesti kuolemaan johtavina) syöpäsairautta ja vaikeaa masennusta. Yhdessä ainoassa viestissä.
Ekassa olin sitä mieltä et "millanen ihminen ostaa 600€ pesukoneen mut ei ole varaa ehkäisyyn"
Tokassa olin sitä mieltä et "perheen rouvan huostaanotettu lapsi on asunut muualla niin kauan et on väärin lapselle antaa se takas äidilleen"
Kolmannessa tarjouduin maksamaan Rouvalle kierukan/sterilisaation tms.
Kirjoitinkin jo et laitoin vahingossa ID ja noi on lyhennelmät viesteistäni mut asia koski noita enkä varmasti kiroillut enkä nimitellyt ketään.
Ekassa olin sitä mieltä et "millanen ihminen ostaa 600€ pesukoneen mut ei ole varaa ehkäisyyn"
Tokassa olin sitä mieltä et "perheen rouvan huostaanotettu lapsi on asunut muualla niin kauan et on väärin lapselle antaa se takas äidilleen"
ehkä toi kolmas ylitti sen rajan. Kuitenkaan toisella ihmisellä ei ole valtuuksia päättää jonkun sterilisoinnista tai ottaa sellaista asennetta että maksaa kunhan hlö X lakkaa tekemästä lapsia....jos sen näin karkeasti ilmaisee, ja sehän tuollaisen viestin sisältö on, ja sellaisenaan se on aika törkeä. Mutta luin ko. ketjua ja oikeassa olet siinä että melko tykitystä se oli kautta linjan, paljolti aiheestakin.
Myöskin tuo huostaanotetun lapsen palauttaminen on asia joka ei kuulu kenellekään meistä, olimme siitä mitä mieltä tahansa. Kyse on ensisijaisesti lapsen oikeuksista ja on olemassa omat tahonsa jotka siitä lapsen parhaasta päättävät.
ovat kaksi viimeistä kommenttiasi?
törkyä keskustelupalstoilla on totuttu suoltamaan. Ihmetellään mitä pahaa muka on sanottu, ja tyyli on noin luokatonta.
Miltähän tuntuisi, jos vaikka työkaveri/ anoppi/ mies/ oma äiti tulisi sanomaan jotain vastaavaa päin naamaa? "Hei sossupummi, et kai taas ole raskaana. Mene heti steriloitavaksi, minä maksan!"
edes tiedosta loukanneensa.
Muutenkin, onko täällä sivustoilla välttämätöntä kommentoida tavoilla, jotka nousevat ensimmäiseksi mieleen? Kykeneekö samat ihmiset kasvotusten ilmaisemaan kommentinsa samoilla sanoilla?
Varmaankin tekee oikein hyvää hakea sosiaalisia kontakteja muualta kuin virtuaalimaailmasta ja olla palstoilta jokunen kuukausi poissa.
Itsekin olin puolitoista vuotta poissa, mutta nyt vauvaa odotellessa tulin taas pistäytymään.
siitä, että menin eräässä törkyketjussa ihmettelemään, että eikö näitä haukkujia pelota se, että heille saattaa käydä samoin. Että se minkä taakseen jättää, saattaa löytääkin itseltään edestä.
Bannia tuli viikonlopuksi ja ne haukkujat jäi ja ketju jatkui todella törkeänä.
Tämä banni-ihmettely kertoo todella millaista törkyä keskustelupalstoilla on totuttu suoltamaan. Ihmetellään mitä pahaa muka on sanottu, ja tyyli on noin luokatonta.
kyllä on käsittämätöntä, mitä kaikkea tälläkin palstalla saa kirjoittaa ilman banneja. Mielestäni ap:n jutut olivat riittävä syy bannaukseen, mutta minäkin olin yllättynyt, että jutut olivat noinkin kesyjä verrattuna siihen kaikkeen, mihin täällä ei puututa mitenkään.
Voihan se olla että kaikki sen ketjun kirjoittelijat sai bannia?
Monella on kotona useampikin kone tai puhelin jolla voi jatkaa palstailua kuitenkin
tuon kolmannen viestisi ja mulle tuli sellainen ajatus että kuka voi olla noin ääliö joka ehdottaa tuollaista, todella kuvottavaa.
tuon kolmannen viestisi ja mulle tuli sellainen ajatus että kuka voi olla noin ääliö joka ehdottaa tuollaista, todella kuvottavaa.
mutta toihan nyt on ihan tavallista posken soittamista. Totta kai tilanne on epäreilu, koska ehdotetun steriloinnin kohde ei ole itse paikalla eikä aloittanut koko keskustelua tai millään tavalla moista kohtelua tilannut itselleen, siinä mielessä ymmärrän bannin.
Miten se teknisesti toteutetaan?