Älkää äänestäkö ANTTIA BB:N voittajaksi. Miettikää
miten se haukkui vammaisia ym. poikkeavia. Miettikää miten se myötäili minnaa ja muuttui heti hirveästi, kun minna lähti talosta. Epäaito ihminen! Perttu tai Tiina voittakoon.
Kommentit (19)
Sekin oli vähän kurjaa, että esitti Terhille kaveria ja haukkui sitä selän takana läskiksi. Terhi talosta päästyään sanoi kaipaavansa Anttia ja Tiinaa, vaikka ainut sen kaveri myös selän takana oli Tiina.
En tiiä olisko Perttu vai Tiina parempi voittaja, mutta Antin en toivo voittavan. Hän kyllä vaikuttaa ihan mukavalta ihmiseltä, vaikka ei ääntäni saakaan.
- Tänään mut voi bongata kaupungilla tää takki päällä, Antti A. ilmoitti. - Tiina lupas ohjelmassa.
- Tänään mulle voi tulla antaan seksiä tän ohjelman jälkeen, jos kiinnostaa, Perttu jatkoi virnuillen.
- Otetaan vastaan kyllä. Tiettyjä vaatimuksia tietenkin on, Antti A. myöntyi heti.
- Läski ei saa olla, Tiina arvasi eivätkä miehet käyneet kieltämään. - Missä vaiheessa on lihava? Missä se menee?
- No sitten, kun menee yli 50 kiloa, Antti A. lohkaisi ja sai koko porukan naureskelemaan.
Alan ihmiset EIVÄT HAUKU vammaisia eivätkä pidä näitä huonompina ihmisinä kuin muut. Toki on olemassa ihmisiä, kuten Antti ja nähtävästi sinun tuntemasi ihmiset, joilta PUUTTUU empatiakyky ja jotka eivät kykene hoivatyöhön. Hyvin on Antti saanut nämä pinnalliset ihmiset puolelleen kaksinaamaisuudellaan. Ja tyhmät myös. Antissa kun ei ole aitoa mikään, mitä talossa on nähty. Antti on mielistelijä, joka ei uskalla olla oma itsensä, ettei muut vaan jättäisi häntä " ulkopuolelle" . Yäk, mikä pikkupoika !
Vierailija:
Siinäkään ei ole mitään pahaa, että oli väleissä esim. Minnan kanssa. Siksi toisekseen ei se Antti ole mihinkään muuttunut. Tottakai eri ihmisten kanssa sosiaalisesti älykäs ihminen heittää erilaista juttua. Pysyvä ominaisuus Antissa on empatiakyky ja se, ettei hän halua loukata tahallaan ketään.Luuletko tosiaan, että tällaiset huuhaa-vetoomukset mitään ihmisten äänestyskäyttäytymiseen vaikuttavat? Antti kuitenkin saa ääneni. Hän on minusta noista kolmesta ehdottomasti mukavin ja siedettävin. Perttu on ihan liian yksi oikoinen pitkästyttävine juttuineen ja lievästi yksinkertaisena tyyppinä. Tiina vaan on niin äärettömän tylsä ja hän on hankaloittanut muiden talossa olijoiden oloa tuittuiluillaan. Se ei ole kiva juttu tuollaisissa olosuhteissa. Itse varmaan olisin pultannut satoja kertoja noissa oloissa, joten sikäli ymmärrän Tiinaa, mutta ei sellaisesta kannata sentään ketään palkita.
Vierailija:
miten se haukkui vammaisia ym. poikkeavia. Miettikää miten se myötäili minnaa ja muuttui heti hirveästi, kun minna lähti talosta. Epäaito ihminen! Perttu tai Tiina voittakoon.
Vierailija:
Alan ihmiset EIVÄT HAUKU vammaisia eivätkä pidä näitä huonompina ihmisinä kuin muut. Toki on olemassa ihmisiä, kuten Antti ja nähtävästi sinun tuntemasi ihmiset, joilta PUUTTUU empatiakyky ja jotka eivät kykene hoivatyöhön. Hyvin on Antti saanut nämä pinnalliset ihmiset puolelleen kaksinaamaisuudellaan. Ja tyhmät myös. Antissa kun ei ole aitoa mikään, mitä talossa on nähty. Antti on mielistelijä, joka ei uskalla olla oma itsensä, ettei muut vaan jättäisi häntä " ulkopuolelle" . Yäk, mikä pikkupoika !
Viimeksi eilen mä haukuin mun miestä aivovammaseksi kun, se ärsytti muo. Ja jos joku ei halua lihavaa naisystävää niin, voivoi!..älkää nyt kaikkee ottako itteenne. Kyllä teille lihavillekkin jostain miehet löytyy.
Vierailija:
Viimeksi eilen mä haukuin mun miestä aivovammaseksi kun, se ärsytti muo. Ja jos joku ei halua lihavaa naisystävää niin, voivoi!..älkää nyt kaikkee ottako itteenne. Kyllä teille lihavillekkin jostain miehet löytyy.
Tuo Antin kehitysvammaisten ivaaminen on täysin rinnastettavissa RASISMIIN! Sitähän se periaatteessa on. Mitähän oisitte sanoneet jos Ana ois avoimesti solvannut neekereitä/somaleita/tms?
että en ole saanu mitään irti koko jätkästä. Tekisi varmasti vaikutuksen minuun esim. baarissa toisin kuin Perttu, koska näyttää hyvältä ja osaa varmaan mielistellä kiitettävän hyvin. Sitä on nähty talossa jatkuvasti.
Mun mielestä Perttu ja Tiina on paljon aidompia tyyppejä. Tiinassa en vaan tykkää siitä, että hän vaikuttaa olevan vähän liiankin prinsessatulitikkutyttö, joka ei osaa tyytyä yhtään mihinkään. Olisin itse reagoinut vähän eri tavalla esim. poikien järjestämään aamiaiseen, kun se aamiaispaketti peruttiin. Lintsille meni kaikki mun sympatiat, kun hän todella näki vaivaa paikatakseen mokansa ja Tiina oli siitä huolimatta naama norsunvitulla vaikka kuinka kauan.... En ymmärrä. Kertoo aika paljon ihmisestä...
Ja Perttu on niiiin oma itsensä, kuin ihminen vain voi olla. Antaa itsestään kaiken, laulaa tunteella vaikkei osaa pätkääkään. Sanoo asiat suoraan ja tilannekomiikan taju on aivan uskomaton. Joitakin ärsyttäviä piirteitäkin on, mutta niinhän on meissä kaikissa. Loistava persoona. Ollut oma itsensä kaikissa tilanteissa eikä lunastanut paikkaansa finaalikolmikossa perseennuolemisella niinkuin Antti. Pidän Pertulle peukkuja.
Terveisin: 26-vuotias teiniäiti (eikö se mennyt niin että kaikki teinit äänestää Perttua ;D)
Sen takia uskon että ihmiset äänestävätkin häntä:tavallista ihmistä(paheineeen,kaksnaamaisena,mielistelijää).ois kiva et joku sellainen voittais ilman mitään pyhimysmäisyyttä tai sankaruutta.
Jos olisin 10 vuotta nuorempi, oottaisin sitä illalla =)
" liha on pilalla kun siinä kasvaa karvaa..."
Siinäkään ei ole mitään pahaa, että oli väleissä esim. Minnan kanssa. Siksi toisekseen ei se Antti ole mihinkään muuttunut. Tottakai eri ihmisten kanssa sosiaalisesti älykäs ihminen heittää erilaista juttua. Pysyvä ominaisuus Antissa on empatiakyky ja se, ettei hän halua loukata tahallaan ketään.
Luuletko tosiaan, että tällaiset huuhaa-vetoomukset mitään ihmisten äänestyskäyttäytymiseen vaikuttavat? Antti kuitenkin saa ääneni. Hän on minusta noista kolmesta ehdottomasti mukavin ja siedettävin. Perttu on ihan liian yksi oikoinen pitkästyttävine juttuineen ja lievästi yksinkertaisena tyyppinä. Tiina vaan on niin äärettömän tylsä ja hän on hankaloittanut muiden talossa olijoiden oloa tuittuiluillaan. Se ei ole kiva juttu tuollaisissa olosuhteissa. Itse varmaan olisin pultannut satoja kertoja noissa oloissa, joten sikäli ymmärrän Tiinaa, mutta ei sellaisesta kannata sentään ketään palkita.
Vierailija:
piirteitään. Ei ole kyllä varaa pilkata yhtään ketään! Antti ei tule voittamaan. Perttu voittaa.
ja kuutosesta näköjään on kivaa nauraa TELEVISIOSSA vammaisille. Kertoo paljon Antista jos hän tekee vitsin siitä että ihmisellä on kaksi sormea toisessa kädessä. Ei ole vaikea arvata millaisena ali-ihmisenä Antti esim. tuota kaksisormista tyttöä pitää. Antti haukkuu ihmisiä siten että nämä ihmiset voivat itse TUNNISTAA itsensä Antin puheista.
REPIKÄÄ SIITÄ, Tiinallakin enemmän ääniä kuin Analla.
Sillon kun se tarjoili sitä viiniäkin, nii ei muutaku muna esille ja viinipullo viereen. On raasu sheivannu ittensä poslariksi että molo näyttäs isommalta, todella kuvottava tyyppi!
Ei liene vaikea päätellä minkä arvoisina ihmisinä Antti kehitysvammaisia pitää.
Vierailija: