Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

no nyt on lupa haukkua tätä mammaa

Vierailija
05.11.2012 |

olen 19 6,5kk lapsen yh äiti. Poltin raskaus ajan, aloitin kiinteät lapsen ollessa 2kk, lapsi on hoidossa joka toinen vklp ja elämme tuilla. Antaa palaa! (=

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti oot ihan liian kakara ottamaan vastuuta pienestä ihmisestä. Itsekkin sen tajuat, mutta sulle taitaa olla pelkkä vitsi, että olet kiduttanut lastas jo kohdussa.

Säälin lastas ja toivon hälle pelkkää hyvää äidistään huolimatta.

Vierailija
2/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 6,5 kk? Ei kai nyt miltei 20- vuotias lapsesi enää soseita syö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itse vielä paremmin?

Vierailija
4/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 19 ja lapsi 6,5kk

Vierailija
5/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet semmonen perussiideripissis.

Musta tai ihan blondi tukka, mustat silmämeikit, nuden väriset huulet, suu tötteröllä joka kuvassa?

Lapsen isäkään ei taida olla kuvioissa?

Lapsikaan ei taida olla suunniteltu.

Vierailija
6/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet semmonen perussiideripissis.

Musta tai ihan blondi tukka, mustat silmämeikit, nuden väriset huulet, suu tötteröllä joka kuvassa?

Lapsen isäkään ei taida olla kuvioissa?

Lapsikaan ei taida olla suunniteltu.

ihan varmasti just tollanen teinihuora

Vierailija
7/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää tuottaa pettymys mutta en ole lainkaan tällänen persoona joksi minua kuvailette. Hävetkää ennakkoluulojanne.

Olen brunette, juon kerran kaks vuodessa, aloitin yliopiston tänä syksynä ja lapsi on hoidossa jotta voin keskittyä opintoihini (= Ja kyllä, hän oli vahinko josta sain tietää noin 5 kuukaudella, lapsen isä ei ole kuvioissa omasta tahdostani.

Hävettääkö?

Vierailija
8/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Hävettääkö?

[/quote]

Entä sua? Tyhmä ja itsekäs sä ainakin olet, vaikka yliopistossa opiskeletkin.

Vierailija
9/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psyyken vaurioituminen lopu siksi että sulla on hyvä syy heittää se hoitoon joka toinen viikonloppu.

Vierailija
10/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psyyken vaurioituminen lopu siksi että sulla on hyvä syy heittää se hoitoon joka toinen viikonloppu.

Vierailija
11/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 21, minulla on 2,5 poika ja olen raskaana, odotan kaksosia 5 kuulla :) Pojan isä ei ole ollut kuvioissa suunnilleen koskaan, olen menossa naimisiin nykyisen mieheni kanssa, joka pitää poikaani kuin omanaan ja on aivan innostunut kaksosista :) Kävin koulun loppuun, kun poikani oli 11kk, olin töissäkin ennen kuin tulin raskaaksi :)

Miksi siis sinuakaan pitäisi haukkua? Onnittelut lapsesta! :)

Vierailija
12/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmatkin odottavat äidit polttavat, en kyllä sitä hyväksy enkä ymmärrä, mutta toivon ettei lapsesi ole saanut pysyvää haittaa.

Niin, siis kuinka paljon lapsesi siis on hoidossa opiskelujen takia? Jos hoitaja on tuttu ja turvallinen, eikä pikkuinen ole jatkuvassa hoidossa, niin mikäpäs tuossa... Hienoa että opiskelet!

Itse olen lapseni saanut kolmekymppisenä, mutta toisaalta uskon että nuorena lapsen saaneet voivat menestyä elämässä jopa paremmin, koska lapsi kasvattaa ja motivoi tekemään töitä, olemaan esimerkkinä lapselle.

Minusta lapsi ansaitsee turvallisen alun elämälleen, joten yritän elää nämä lasten ekat vuodet heidän ehdoillaan. En tarkoita että äitien pitäisi unohtaa itsensä, vaan sitä, että päätehtäväni on näiden parin vuoden ajan olla heille äiti. - Lapset ovat pieniä vain kerran ja varhaislapsuudella on suuri merkitys psyykelle aikuisena.

Vierailija
13/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein jäännyt menkat pois muutamaksikin kuukaudeksi, nyt kävi myös näin eikä käynyt mielessäkään että olisin raskaana kunnes alkoi tuntumaan potkuja (= Olihan se shokki kun elämä vielä täysin kesken opintoja myöten. Yritin lopettaa tupakoinnin mutta en onnistunut kuin vähentämään, yksi iso tekijä oli stressi lukion kannalta.

Lapsi on siis mummolassa joka toinen vklp jotta saisin kunnolla aikaa lukea ja ottaa rennosti.

Opiskelen siis etänä. Jos on kurssi jolloin vaaditaan koululla läsnäoloa niin isovanhemmat hoitavat tämän ajan. Muuten hoidan lapseni itse ja mielestäni olen myös pärjännyt hyvin (=

Onnea hurjasti sinulle kaksosia odottava. Ihmisillä on tapana olla hyvinkin lyhytnäköisiä ja ennakkoluuloisia, halusin tällä hieman katsoa että kuinka suoraan lähtevät lynkkaamaan kysymättä mitään.

Vierailija
14/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liian pieni laitettavaksi mummolaan joka toinen viikonloppu. Mene sinne itsekin lukemaan tai pyydä mummo kotiisi.

Vierailija
15/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummaa, mä olen aina tiennyt ihan heti ekoilla viikoilla olevani raskaana.

ei ole ykskään vauva päässyt yllättämään.

seksiä kai ap:kin on harrastanut vauvan alkuunsaamiseksi?

Vierailija
16/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni olen myös pärjännyt hyvin (=

täysin ok viedä noin pieni mummolaan päiväkausiksi joka toinen viikonloppu, niin minusta silloin ei kiiintymyssuhde ja äidinvaisto ole parasta a-luokkaa. Olet liian nuori ja lapsellinen tekemään lapsia.

Vierailija
17/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnittelusta ap :)

Minullakin on lapsi ollut yökylässä, kun on ollut kokeita joihin pitänyt oikeasti jopa lukea. Näinä viikonloppuina sai myös vapauden ihan vain olla ja tehdä ne asiat, mitä ei ollut viikon aikana ehtinyt tehdä. Nämä rentouttavat viikonloput yleensä alkoivat sille, että join naapurin kanssa kupposen tai kaksi kahvia, jonka jälkeen kotiin ja sauna päälle :) Pitkän kaavan mukaan saunassa, kun ei tarvinnut lapsen takia pois nopeasti kuumasta mennä. Kokeisiin lukukin sujui paljon paremmin, kun oli rentoutunut :)

Täällä ihmiset aina lynkkaa, kun mainitset joko olevasi:

-työtön

-15-25 iältäsi oleva äiti

-olet yksinhuoltaja

yms.

Vierailija
18/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnittelusta ap :)

Minullakin on lapsi ollut yökylässä, kun on ollut kokeita joihin pitänyt oikeasti jopa lukea. Näinä viikonloppuina sai myös vapauden ihan vain olla ja tehdä ne asiat, mitä ei ollut viikon aikana ehtinyt tehdä. Nämä rentouttavat viikonloput yleensä alkoivat sille, että join naapurin kanssa kupposen tai kaksi kahvia, jonka jälkeen kotiin ja sauna päälle :) Pitkän kaavan mukaan saunassa, kun ei tarvinnut lapsen takia pois nopeasti kuumasta mennä. Kokeisiin lukukin sujui paljon paremmin, kun oli rentoutunut :)

Täällä ihmiset aina lynkkaa, kun mainitset joko olevasi:

-työtön

-15-25 iältäsi oleva äiti

-olet yksinhuoltaja

yms.

on helppo lynkata ku ollaan huonoja äitejä (= mut ei se mitään onneks on noita supermammoja jotka tekee maailmasta paremman näille meijänkin epätasapainosille kakaroille. Tosin voidaan sitten tulla kehumaan tänne miten on varaa pyyhkii perse satasen seteliin ja kysellä supermammoilta että pyyhitäänkö teillä koivun vai haavan lehtiin ;)

Olipas rumasti sanottu multa!

Itse olen onnellinen siitä että isovanhemmilla on aikaa ja mielenkiintoa olla lapsenlapsensa kanssa ja tosiaan tentteihin voipi olla aika hankala lukea lapsi sylissä tai lattialla vipeltämässä. Mä olen hyvä äiti ja rakastava sellainen (= Kyllä mu lapseni saa ruokaa syödäkseen, puhtaat vaatteet ja paljon äidillistä huomiota. Ikävää jos se on jonkun mielestä itsekästä tai väärin tehty että yrittää edes saada hyvän tulevaisuuden vaivautumalla opiskelemaan.

Vierailija
19/19 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on hieno asenne. Nää katkerat ämmät tulee vaan tänne läyhää kun oma elämä persiillään.