Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille naisten kynsistä

Vierailija
04.11.2012 |

Onko miehen mielestä rakennekynnet naisella seksikkäät? Omasta mielestä ne ei oo kovin kivat, mutta mä katsonkin asiaa naisen näkökulmasta... Nyt haluisin sit kuulla miehen näkökulman.

Itellä on omat, vähän sormenpään yli ulottuvat lakatut, siistit kynnet. Kavereilla on paljon rakennekynsiä, joten pitäiskö minunkin ottaa sellaiset, vai tykkääkö miehet ylipäätään sellaisista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta Pakko kysyä.

Vierailija
2/9 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: mies 35v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä?

Sori, pakko kysyä.

Vierailija
4/9 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset muoviset on kauheet. Ja pureskellut.

Vierailija
5/9 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennekynsiä on tosi monenlaisia. Kaikilla ne omat kynnet eivät vain pysy hyvänä.

Vierailija
6/9 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ajattelen vain että jos tuokin käsi päätyisi jonkun miehen vehkeen ympärille, tulisko paljonkin naarmuja... Vituttihan se kerran kun eräs muuten söpö nainen yritti flirttailla mulle. Katoin vaan harmissani sen pitkiä uljaita nättejä kynsiä ja mietin "Ei helvetti..." Silloin tajusin mikä turn-off kynnetkin voi mulle olla. Koskaan en ole antanu pitkäkyntisen naisen koskettaa minua, enkä varmaan ikinä annakaan.

Rakennekynnet näyttää aika herkästi makaabereilta. Suosittelisin malttia rakennekynsien pituuden suhteen. Onko niitä oikeastaan järkeä ottaakaan lyhyinä sitten? Eli kasvattakaa vain ihan luonnolliset sopivan kokoiset kynnet.

Vierailija
7/9 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelin, että itse en tahdo rakennekynsiä, mutta jos ne on miesten mielestä tosi seksikkäät, niin voisin ehkä harkita. Ei mulla oo mitään sen kummempaa tarvetta miellyttää miehiä, mutta olis kiva kuulla mikä heidän mielipiteensä on asiaan. Onko kyseessä vain akkojen oma hömpötys vai onko rakennekynnet oikeesti seksikkäät... Sinänsä asia on tosi mitätön, mutta kuitenkin.

Vierailija
8/9 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipaksut pullerot. Näin naisen näkökulmasta.

Kysyin mieheltä ja sanoi, että tavalliset kynnet parhaat. Rakennekynnet kamalat, jos siis tarkoitetaan sellaisia pitkiä raatelukynsiä.

Vierailija
9/9 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän sanoi että ihan sama. Rakennekynnet (ja laitetut kynnet ylipäätään, ei hän näe eroa näissä) on ihan nättejä mutta ei hän sellaisia mitenkään erityisesti kaipaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän