Kuinka usein peset meikkisiveltimesi ja millä?
Kommentit (15)
Ihan sitä varten ostamallani Rainbow-silmämeikinpoistoaineella. Tuolla on ainakin meikkivoidesivellin lähtenyt paremmin puhtaaksi kuin muutamilla hintavammilla tuotteilla.
Ainoa jolla rasva oikeasti irtoaa.
Harvakseltaan käytän niitä ja viel en ainakaa oo pessy.
Minulla ei ole kuin luomivärin levityssuti, eikä ole koskaan tullut mieleenkään, että se pitäisi pestä. En tosin käytäkään sitä kuin 2-3 kertaa vuodessa.
Ostin sen Emotionista. Tosi riittoisaa, olivisaippuapohjainen. Kun se loppuu, siirryn aitoon Marseilleen, joka on vielä halvempaa. Emotionin myyjä sanoi, että heille opetettiin kosmetologikoulussa Marseillen käyttö ja sillä he itse pesevät kaikki siveltimet asiakasmeikkien välissä.
Olen joskus myös pessyt siveltimet tiskiaineen ja oliiviöljyn seoksella, mutta palasaippua on vaivattomampaa.
Ap
Ihosta irtoaa niihin rasvaa, likaa, pöpöjä... Ja ne lisääntyy siinä siveltimessä.
Ei koskaan harja ylöspäin, ettei holkkiin mene vettä.
aina huomaan, että mun elämästä puuttuu kokonaan tällainen naisellinen elementti, jossa tusataan tällaisten asioiden kanssa.
Sama sivellin käytössä jo varmaan 10 vuotta.
muut siveltimet n. kerran kuukaudessa. Ihan saippualla ja vedellä vaan.
Heitän pois ja otan uuden käyttöön.
Käytössä sellainen palasieni tai miksi sitä pitäisikään kutsua, sellainen vähän kuin vaahtomuovia oleva meikkijuttu, millä levitän meikkivoiteen ja sitten luomivärisiveltimet, joita on kylppärissä nytkin varmaan kolmekymmentä käyttämätöntä rasiassa.
Kummatkaan ei maksa juuri mitään, kun ei tarvitse ostaa mitään "laatutuotteita" - eivät eroa halpissudeista ja sienistä mitenkään, joten ihan turhaa alkaa pesemään ja värkkäämään.
Ei kuitenkaan välttämättä niin, että kallein olisi paras. Aivan käsittämätöntä käyttää samaa sivellintä vuosia pesemättä. Parempi sitten vaikka ostaa niitä halpoja ja heittää menemään.
Käytänkö Prismasta ostettuja luomivärisiveltimiä vai jotain "parempia".
niihin siveltimiä. En pese niitä koskaan.
Samoin on luomivärisiveltimiä. Niitäkään en pese.
Kaikki nämä puuterimaisia värejä siis.
ja mulla ei vielä ole ollut yhtään sellaista.