Yhdeksäsluokkalainen poikani kertoi että hänen opettajallaan näkyvät nännit paidan läpi.
Selvästi se poikia häiritsee, koska ei tämän ikäinen kertoisi muuten äidille siitä. Kehtaisitko ottaa yhteyttä itse opettajaan esim. Wilman välityksellä vai pyytäisitkö rehtoria puuttumaan asiaan vai mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (46)
joo se ope vaan alasti koulun pihalle salkoon köytettynä piiskattavaksi niiin eiköhän opi tuhmat nännit olemaan piilossa oppilaiden nähden tietysti ja alapää hangataan juuriharjalla.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2012 klo 20:38"]
Luokan lämmityksessä on ongelma, viime viikolla sain onneksi ylimääräisen patterin sinne, mutta välillä olen tosiaan niin jäässä, että tajuan nännien nöpöttävän vilusta.
En tee sitä tahallani ja saisin kyllä hepulin, jos joku vanhemmista tekisi ilmoituksen esimiehelleni aiheesta! Koitan käyttää topattuja liivejä, jotta ongelma ei aina näkyisi, mutta joskus voi silti vilahtaa.
[/quote]
Aivan totta! Minkäs teet kun nännit törröttää topattujen liivien ja neuleen alta. Pitäisikö tässä jotain nännisuojia alkaa käyttämään? Jos kyllä, niin sitten miehetkin voisivat pitää huolta siitä ettei se hirven rystynen näy.
Niin miehen näkyvä erektio on täysin sama asia kuin opettajan nännit.
Myöskin kun teinejä seuraa nii kyllä siellä vilahtelee nännit ihan yhtä paljon ellei enemmänkin.
Jotkut opettajat kyllä näytti yläasteella ja lukiossa tosi kiimaisilta.
Oikeita kyrvänkiusaajia.
Tekevätkö jotkut opettajat tätä ihan tarkoituksellisesti saadakseen nuorta keppiä?
[quote author="Vierailija" time="03.11.2012 klo 20:03"]
Selvästi se poikia häiritsee, koska ei tämän ikäinen kertoisi muuten äidille siitä. Kehtaisitko ottaa yhteyttä itse opettajaan esim. Wilman välityksellä vai pyytäisitkö rehtoria puuttumaan asiaan vai mitä pitäisi tehdä?
[/quote]
Kertoiko myös että vietti pitkän ajan vessassa välitunnilla tämän jälkeen...? ;) Taisi jättää kertomatta.
Katselen itse mielelläni naisten nöpönännejä.
Varsinkin työpalavereissa saatan keskittyä täysin naisten rintoihin ja unohtaa kokouksen seuraamisen. Saan usein erektion ja välillä koskettelen itseäni pöydän alla.
Muistelen kaiholla tämän kesän meillä työskennellyttä 19-vuotiasta harjoittelijaa ja hänen tiukkoja toppejaan jotka aiheuttivat painetta puntissani.
T. Ahmed 44 v.
Jotkut naisopettajat varmasti nauttivat siitä, että tietävät kiihottavansa nuoria poikia.
Olisit sanonut että opettajalla oli varmaan kylmä, ja että olisit tarjonnut hänelle takkia! Niin herrasmies olisi tehnyt!
Meillä oli lukiossa opettaja, joka suosi aika avarakaulaisia paitoja. Rinnat sitten sieltä näkyivät suht anteliaasti, kun kumarteli. Mikäs siinä, pojat tykkäsivät istua tämän opettajan tunneilla eturivissä ja olivat muutenkin innokkaita ja aktiivisia. Minusta seksikkyys on ihan ok, kunhan nyt ei ihan hameenhelmoja ala nostelemaan kesken tunnin. Mieluummin seksikäs opettaja kuin vanha, ruma ja homeinen.
Olen muuten itse nainen.
Olen itse opettaja ja voi hyvänen aika sitä viestien määrää, jos minäkin uskoisin kaikkia poikien juttuja tai kertoisin vanhemmille, että mitä pojat ovat tunnilla tehneet.
Kannattaa muistaa, että pojat tekevät noita keskustelunaloituksia ei pelkästään sen vuoksi että se häiritsisi vaan siksi, että testaavat, että miten aikuinen niihin kommentteihin reagoi.
Sanokaapa, että pitäisikö minun ilmoittaa kotiin siitä, kun poika etupenkissä selvästi veti käteen eräällä historian tunnilla?
Uskallan väittää, että yläkoululaiset pojat uskaltaa myös itse sanoa opettajalle pukeutumisesta, jos se häiritsee. Hivenen noloa on, jos äidit lähtevät asioita setvimään.
Voi sentään. Ollessani raskaana nännini elivät aivat omaa elämäänsä. Milloin ne nöpöttivät vuorotellen, milloin yhtäaikaa riippumatta ilman lämpötilasta tai läsnäolevista ihmisistä. Nöpötys oli todella näkyvää, vaikka olisin pitänyt villapaitaa ja topattuja liivejä päällä. Se häiritsi minuakin, mutta minkäs asialle voi. Onneksi oppilaani saavat nyt olla kolme vuotta rauhassa nänneiltäni, ehkä he pelastuvat terapialta.
No siis itselläni on ilmeisesti jotkut mutanttinännit, koskapa näkyvät helposti vaikka millaisten rintsikoiden läpi (isot ja esiintyöntyvät sekä useimmiten "jäykät" täysin kiihotustilasta riippumatta) ja toisinaan jopa rintsikka + trikoopaita + villapaita-settien läpi. Kun ovat olleet tuollaiset 15-vuotiaasta, en kovin tajua enää varoa asiaa joka ikinen päivä. Ei kannata olettaa tai kuvitella, että ope tietoisesti esittelee nännejään oppilaille. Kehottaisin laittamaan varovaisen, ystävällisen, ymmärtäväisen ja kohteliaan mailin suoraan henkilölle itselleen, että vähän vaikea puheenaihe, ja hän ei ehkä ole itse huomannut asiaa mutta hormoneja tursuvat teini-ikäiset oppilaat valitettavasti kyllä - jopa niin paljon että puhuvat asiasta kotona, ja että hän haluaa ehkä kiinnittää asiaan huomiota ja valita opetuspäiville topattuja rintaliivejä, siksi mainitset.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2012 klo 20:08"]
Vai mitä ajattelisit jos miesopettajalla olisi oppitunneilla näkyvä erektio??
-ap
[/quote]
Et kai nyt ihan tosissasi juuri verrannut näkyviä nännejä erektioon? Et taida itse olla nainen ollenkaan? Trolli? Harvinaisen tyhmä? Naisen anatomiaa tuntematon?
murrosikäinen 9 luokkalaisesi elää kiima-aikaa ja näkee nänneja jokaisen naisen paidan läpi. minusta sinun tulee nyt rauhoittua.
nythän on kesäloma, 9 luokkalaisesi on siis päättänyt jo peruskoulun, miksi enää häiriinnyt hänen entisestä opettajastaan? jätä asia jo omaan arvoonsa, ehkä hän saa kollegoiltaan palautetta mikäli hän pukeutuu jotenkin provosoivasti.
Koulu oli siitä hyvä laitos, että harvassa muussa paikassa saa katsella tuntikaupalla lähietäisyydeltä nättejä naisia ja usein vielä niiden ahtereita kun kirjoittavat liitutaululle ja pyllistelevät nostaessaan pudonneita liidunpätkiä :D
Olettaen tietysti, että koulussa on muitakin kuin eläkeikää lähestyviä tanttoja.
Täällä kanssa yksi, jonka nännit näkyvät heti esim. kaupan maitohyllyllä, kun on kylmempää. Ei tarvitse olla mitään ohutta päällä, näkyvät vaan :(
Pitäisikö nännit poistaa? Esim.kun lapset jo imetetty.
Isänä menisin pojan koululle tarkistamaan tilanteen, kun itse olin koulussa opettajat olivat tiukkoja nutturapäisiä tätejä, nyt taitaa opettajt olla itseäni nuorempia.
Missä poika on oppinut tuollaisia sanoja?
no voi voi ,oipa meiänki aikaan näkyny ,kannattaa tarkistaa pojan eksuaalinen identiteetti....;)