G: Tiesitkö tämän Johanna Tukiaisesta?
Johanna syntyi ja kasvoi uskonnollisessa perheessä Helsingissä suorittaen nuoruudessaan muun muassa maineikkaan Itä-Helsingin musiikkiopiston pianonsoitossa.
Johannan perhe on asunut jo vuosia suuressa omakotitalossa Tukholman lähellä, ja Johanna itse asuttaa perheen paritalon puolikasta Helsingin Jollaksessa yhdessä siskonsa Julian kanssa. Muut perheenjäsenet ovat ekonomivanhemmat Marja ja Markku sekä pikkuveli Joel ja pikkusisko Jasmine.
Johanna kirjoitti yliopilaaksi Laajasalon lukiosta E:n papereilla ja 9.1:n keskiarvolla.
Johanna on sittemmin opiskellut matkailualaa Porvoon matkailualan oppilaitoksessa, sosiaali- ja terveysalaa Diakonia-ammattikorkeakoulussa, kaupan ja hallinnon alaa Helsinki Business Collegessa, kieliä Uppsalan yliopistossa ja näyttelemistä Pasadena City Collegessa.
Johanna valmistui meikkaajaksi Ritva Norres Cosmetics -koulusta Espanjasta ja työskenteli Joe Blascon konsulenttina mm. Stockmannilla.
Johanna aloitti sittemin uran tanssijana ja perusti oman Dolls Dancers -yrityksensä, jonka puitteissa hän on kiertänyt esiintymässä yksin ja yhdessä muiden tanssityttöjen kanssa ympäri Suomea. Lisäksi Johanna on esiintynyt musiikkivideoilla sekä klubeilla ja baareissa eri puolilla maailmaa.
Johanna on asunut Helsingissä, Tukholmassa, Los Angelesissa ja Miamissa sekä matkustellut ympäri maailmaa: Lontoossa, Pariisissa, Israelissa, Dubaissa, Malediiveilla, Thaimaassa, New Yorkissa, Havajilla, St. Tropezissa, Karibialla, Afrikassa, Etelä-Amerikassa jne.
Johanna on viime vuosina tähdittänyt useampia televisio-ohjelmia sekä saanut paljon julkisuutta yksityiselämänsä käänteillä: tekstarikohuilla, häillä, oikeusriidoilla yms.
Johanna tekee tällä hetkellä keikkaa tanssijana ja laulajana lähinnä eri puolilla Suomea (loppuvuoteen mahtuu esiintymisiä myös Kanarialla), ja vapaa-ajallaan hän matkustelee eri puolilla maailmaa.
Kommentit (48)
Oli siskoni luokalla koulussa yhden vuoden eikä muuten ollut mikään huono oppilas, päinvastoin. Siihen nähden hämmästyttää tuo "ura".
että johannan ura tulee jtkumaan jossain hollywoodissa, kunhan hän vain saa ulkomaisen agentin hoitamaan asoita siellä usan päässä.
1. Toisten(myöskään vanhempien) saavutuksilla ei voi kerskailla.Ne eivät tee sinusta parempaa ihmistä.
2. Menneet onnistumiset eivät paina yhtään jos pää on reaaliajassa pehmeä.
Jos on elämäänsä tyytyväinen, mitäpä muilla on siihen sanomista. Kaikkea hyvää Johannalle.
että esiintyy alastontanssijana ja stripparina räkälöissä ymnpäri Suomea.
Itse kirjoitin vain M:än paperit.
Menin suureen kansainväliseen yritykseen töihin alle kolmikymppisenä. Siellä sitten matkustin viran puolesta ympäri maailmaa, siihen aikaan kun vielä sai matkustaa hyvin ja asua maayhtiöiden varaamissa hotelleissa vielä paremmin. Sinänsä se että on käynyt jossain ei tee muhun vaikutusta, koska olen itsekin käynyt siellä sun täällä.
jos on musiikillisesti lahjakas ja yli 9.0 kerskiarvon, niin miten voi päätyä tuoollaiseen jamaan kuin Tuksu on minusta päätyntyt? Ei voi ymmärtää. Ei käy kateeksi.
1. Toisten(myöskään vanhempien) saavutuksilla ei voi kerskailla.Ne eivät tee sinusta parempaa ihmistä.
2. Menneet onnistumiset eivät paina yhtään jos pää on reaaliajassa pehmeä.
Sieltä sitten tutkinto ja sitten yritys pystyyn. Jokin muu kuin nykyiseen alaan perustuva..
Johanna on näyttävä nainen ja menestyisi varmasti johtotehtävissä, jos saa elämänsä kuntoon.
Olen muuten ikätoveri ja senkin takia haluan tsempata Johannaa :)
Mutta en kyllä kadehdi Tuksua, lähinnä ajattelen häntä hukkaan heitettynä lahjakkuutena.
Mikään Tuksun elämässä ei ol minun mielestäni kadehtimisen arvoista. Ei edes "paritalopuolikas" helsingin hienostoalueella jos samassa paketissa tuolee tuo kaikki muu.
9.
kohokohta lienee se aseman laiturille paskantaminen...
Joku keskiverto-ÄO, saati tyhjäpää, olisi hiipunut julkisuudesta pois kanervakohun laimennuttua. Julkisuudessa pysyminen vaatii todella lahjakkailtakin ihmisiltä tietynlaista pelisilmää ja sopivien kontaktien luomista. Jos meinaa pysyä julkisuudessa, on oltava paitsi riittävän muistettava, myös osattava tuoda itse itseään esiin. Ei edes seiskan toimittaja jaksa kauaa soitella perään, jos vastaus on aina "no comments".
Ikävä kyllä, erityisesti lahjakkaat ihmiset ovat myös taipuvaisia sortumaan päihteisiin. Ja otsikot on silloin sen mukaisia.
vievät monesti tielle, joka ei tue aidosti hyvää ja onnellista elämää
..ja muut "idiootteina" pitämämme ovatkin oikeasti tosi fiksuja ja tekevät elantonsa juuri sen avulla. Olen kuullut juttua, että tuo Petri yritti aiemmin julkisuuteen oikeasti fiksuntuntuisella idealla, mutta koska se ei myynyt, heitti ensin vitsinä läskiksi mutta vastaanotto oli niin hyvä, että päätti tahkota rahansa sikailevana juoppona.
..ja muut "idiootteina" pitämämme ovatkin oikeasti tosi fiksuja ja tekevät elantonsa juuri sen avulla. Olen kuullut juttua, että tuo Petri yritti aiemmin julkisuuteen oikeasti fiksuntuntuisella idealla, mutta koska se ei myynyt, heitti ensin vitsinä läskiksi mutta vastaanotto oli niin hyvä, että päätti tahkota rahansa sikailevana juoppona.
Mitä nyt vähän olen kuunnellut hänen lyriikoitaan, niin nehän on ihan kekseliäitä ja hauskoja. Aiheet nyt on mitä on, mutta ei tuollaiset ihan idiootiltakaan onnistuisi.
taitaa olla mielenterveyden kanssa ongelmia ja lisäksi ongelmia päihteiden käytössä. Tuollaiset asiat ovat kaikille raskaita ja saavat ihmiset käyttäytymään oudosti.
Toivottavasti saavat jostakin apua.
Panen pääni pantiksi, ettei musiikkiopistoa ole tyttö suorittanut. Voi olla, että on saanut musiikkiKOULUN päästötodistuksen musaopistosta, mutta opiston suorittamiseksi hänen ois pitäny tehä ykköskurssit instrumentista, teorioista, säv.tapailusta, mus.tiedosta, kenkkubasson kirjoituksesta ja soitosta. Tuskin teki. Ei VARMASTI ole tehnyt noita kaikkia.
Vai onko teistä asunut Malediiveillä?
Toiseksi, Tuksu ei ole neljän ällä yo. Tuksu ensinnäkin kertoo ällistä, jotka oli hänen aikanaan jo eximioita. (itse sanoi, että tarkoitti vanhoja älliä) Ja toiseksi: hän sanoi, että hänelle oli tulossa neljä eximiaa, jotka sitten tippui. (tai ainakin osa) TS. kaiken saivartelun jälkeen hän sai magnoja. Mielenkiintoinen väännös: magna -> melkein eximia -> itseasiassa ällä oikeasti. Huoh. Magna on ihan tavallinen arvosana. Ei erityisen hyvä, jos ei huonokaan.
kun kuitenkin ovat ns. hyvän perheen lapsia ja silti kahdella niistä joku mt -ongelma ? :(
tosi on että alkoholi tuhoaa aivosoluja,
että "tuksun kotina on paritalon puolikas" eikä "tuksu omistaa paritalon puolikkaan"
ja tuksuhan käy jatkuvasti laitattamassa tukkaansa tai kampaaja tulee hänen luokseen, vähän väliä uusia pidennyksiä ja erikoisuuksia