jätetty mies kiinni aina exässä?
Hei. Mieheni seurusteli vuosikaudet hyvin kauniin naisen kanssa. En tunne, mut tiedän tyypin. Oli mieheni ns elämän suuri rakkaus. Nainen jätti miehen ja vuosia myöhemmin tapasimme ja menimme naimisiin ja saimme lapsia.
Minua häiritsee tämä exä. Minulla on vahva epäilys että mies haikailee tämän naisen perään yhä vieläkin. Jotenkin hänen puheistaan ja eleistään jos olemme sattuneet samaan aikaan kauppaan tms. Jotenkin mietin että jätettyä miestä ei kantsi ikinä ottaa koska hänen mielestään se exä on niin kauheen ihmeellinen ja ihana.
Onko muilla kokemusta.
Kommentit (6)
Siis ei nää oo eronneet, vaan tämän parin mies on jätetty aiemmin ja jättäjäänsä mies edelleen haikailee...
Tosin heillä oli lapsia yms. Mutta tapasin mieheni 7 v myöhemmin, ja mieheni oli kyllä käynyt asian läpi. Tosin en tiedä oliko nainen mieheni suuri rakkaus, luulen että se edellinen tyttöystävä oli, ja tää ex-vaimo oli enemmän tällainen rebound-suhde.
Mutta kyllä mä uskon olevani se miehen elämäntoveri, se joka eniten on häneen vaikuttanut, myös hyvässä:-)
Useimmiten jätetyllä kestää kauemmin päästä yli eksästä. En ole tosin ikinä ollut sellaisen miehen kanssa joka haikailisi mennyttä, se mitä on nyt on ainut joka merkitsee.
Mies voi ottaa toisen naisen, jos nainen jättää, mutta ei välttämättä koskaan rakasta häntä, kuten sitä ekaa.
Moni mies on mulle tätä ruikuttanut, kun on eronnut siitä toisesta.