Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvat ovat rumia

Vierailija
02.11.2012 |

Ja tämän sanon kahden lapsen äitinä. Lapsistani on onneksi sittemmin tullut normaalin näköisiä, mutta en ole koskaan ymmärtänyt äitien kommentteja pienistä vauvoistaan. Sammakoiltahan ne parhaimmillaan näyttävät, turvonnut naama, kuolaava suu ja tihruiset silmät :D Olenko ihan yksin ajatuksineni? Olen kyllä rakastanut omia pikku rumiluksiani ihan pennusta asti, mutta siltikään en näe vauvoja ulkoisesti mitenkään "söpöinä". Naurettavalta tuntuu sekin, jos äidiksi tulleen tuttavat ja sukulaiset päivittelevät vauvan ja äidin/isän yhdennäköisyyttä, vaikka vastasyntyneet ovat vielä varsin kehittymättömiä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vauvat ovat kauhean rumia ja ärsyttäviä. Ne vaan haisee, itkee, puree ja on muutenkin ällöjä. Itse en haluaisi ikinä hankkia lapsia, tai ehkä hankin, en tiedä vielä. Sukulaisen synnyttää pian lapsen, se ärsyttää kun kaikki sanoo: Voi onpa suloinen. Mä haluisin sanoo suoraan: Vitun ruma lapsi! Ärsyttää ku vanhemmat kysyy: Mikä sulla on kun oot niin surullinen? Mä oon kertonut jo äidille et vihaan sitä vauvaa. Sit mä en puhunu kuukauteen sen sukulaisen kans. Mä olin nii vihainen, se ei ollu mulle. Mut nyt me ollaan väleissä. Mut siitä vauvasta ei tuu mulle rakas! Sen 3-vuotias sisko taas on niin ihana ja niin söpö. Vaivat on niin rumii! Mitkään vauvat ei oo söpöi. Kaikki on rumii ja niin lihavia. On tosi noloa kun äiti näyttää vauvakuume mulle. Ääggghhh!!!! Viton vauvat! Ne kaikki on piruja!

Vierailija
2/11 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ne on hellyyttäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei ruma, muttei nyt mikään kauniskaan. Siis semmonen keskiverto mitä nyt vauva yleensä on. Hänellä oli paljon hiuksia, pyöreät posket, ja iho olikin sitten kaunis, tasaisen värinen, ja vaalea, ei laikukas tai punainen. Sitten muutamalla tutulla oli semmoset ei niin nätit vauvat, vähän ufon näköiset. Toisesta niistä onkin nyt tullut tosi ihanan näköinen, toinen on edelleen vähän hassun näköinen. Eli tästä jäkimmäisestä sitten tulee varmaan isona kaunotar :)

Kaverini oli joskus nähnyt kaupassa niin ruman vauvan että hän henkäisi helpotuksesta ettei tuntenut vauvan vanhempia, eikä siis vauvaakaan. Hän ei olisi kerta kaikkiaan keksinyt miten olisi kehunut lasta, että äitinsäkkö vaiko isänsä näköiseksi...

Vierailija
4/11 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on ollutmsöpö ihan syntymästä lähtien, nykyään kyllä ihan tavis. Monet on kyllä aika rumia rääpäleitä, sellaisia mulkosilmäisiä ufolapsosia tai pulleroita laatikkopäitä.

Vierailija
5/11 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas typerä sutkaus. Kai nyt vastasyntynyt ihminen näyttää juuri siltä, että on ollut sisäelinten seassa 9 kk. Vastasyntynyt on kaunis mutta ei varmaan sellaisella Hollywood-mittarilla.

On se silti surullista, jos se on ainoa mittari kauneudelle. Mutta älä ap huoli, kun vauva on siinä 8 kk ikäinen, niin hän alkaa jo näyttää samalta kuin ne mainosvauvat niissä Pampers-mainoksissa.

Vierailija
6/11 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat mielestäni ihania, mutta ruttuiset vastasyntyneet kieltämättä useimmiten SW.n Yodan näköisiä, ainakin esikoiseni oli. Vastasyntynyt ei ole todellisuudessa kaunis, mutta ihmisten aivot käsittelevät vauvaa suloisena, varsinkin omaa vauvaa. vauvaa katsotaan yleensä "söpöyssuotimen läpi". Oma lapsi näyttää suloiselta, kun häntä on kauan odottanut, hän on niin riippuvainen vanhempiensa hoivasta, viaton, puhdas ja pieni....onhan se liikuttavaa mistä ihminen alkaa kasvaa ja kehittyä, sellaisesta pienestä nyytistä.

Vierailija
7/11 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kaikilla rumia vauvoja, mutta omani on poikkeus se on maailman söpöin ja hyvännäköisin

Vierailija
8/11 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas typerä sutkaus. Kai nyt vastasyntynyt ihminen näyttää juuri siltä, että on ollut sisäelinten seassa 9 kk. Vastasyntynyt on kaunis mutta ei varmaan sellaisella Hollywood-mittarilla. On se silti surullista, jos se on ainoa mittari kauneudelle. Mutta älä ap huoli, kun vauva on siinä 8 kk ikäinen, niin hän alkaa jo näyttää samalta kuin ne mainosvauvat niissä Pampers-mainoksissa.

Tässä ketjussa melkein kaikkien kauneuskäsitys on sellainen siirappisen jenkkikomedian söpö vaavi!

Jotenkin hellyyttävän typeriä juntteja taas liikkeellä.

Vierailija
9/11 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat useita senttejä pitkät sekä tuuheat hiukset,

mustikkaiset nappisilmät,

ruususuu,

iho niin sileä ja pehmoinen,

tuoksu..,

kohta itkettää!

T: kuuden lapsen äiti

Vierailija
10/11 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ilennyt kellekään sanoa ääneen, mutta kaikki 4 lastani ovat olleet noin 3-4 kk ikäisenä rumia.

Osa lapsistani on ollut sairaalassakin syntyessään rumia.

Hyvinkin kauniita lapsia ovat nyt.

On rasittavaa ihailla kavereiden vauvoja, kun minusta ne ovat rumia.

Etenkin semmoiset vauvat, joilla ei ole ns. vauvamaiset piirteet, vaan näyttää enemmänkin vanhalta mieheltä.

Harvalla kaverillani on nättiä, kaunista tai kivan näköistä lasta, omani ovat kyllä kauniita. Mikä ei tarkoita mitään muuta kuin sitä, että äidin mielestä aina omst ovat kauniita ja niin se pitää ollakin .

Vierailija
11/11 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikka semmoinen kymmenkuinen on jo ihan syötävän hellyyttävän suloinen olento yleensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan