Mitä lehtiä teille tulee tilattuna kotiin ja kuka niitä lukee?
Meille (minä ja mies) tulee:
- Hesari
- Aku Ankka
- Vene
- Mondo
Mä luen kaikki paitsi Akun, mies lukee kaikki paitsi Mondon. Lahjalehtenä otetaan aina TM kun saa valita, mutta aina se on pettymys, joten ei ole aikoihin enää tilattu sitä. Poika lukee kotikotona käydessään Akun ja sitten ne arkistoidaan tytön kotiin, joten hän saa puolen vuoden Akut kerralla kansiossa.
Kommentit (29)
-Keskisuomalainen, minä luen ja esikoinen opettelee lukemaan
-Meidän perhe. Tilaus loppuu vissiin parin kuukauden päästä, enkä sitten tilausta enää uusi
Miehelle tuli ennen TM, mutta nyt on tainnut lopettaa tilauksen, kun ei ole hetkeen lehteä postilaatikkoon ilmestynyt.
koululainen (tyttö 10v)
tieteen kuvalehti (poika 12 v)
mondon tilasin juuri (minä)
Eeva
Et
Anna
Me Naiset
Viva
Kotiliesi
Kaksplus
Vauva
Aku Ankka
Roope Setä
Valitut Palat
Kissafani
Sanomalehti
Paikallislehti
jasuurinta osaa luen vain minä. Mieheni lukee kahta viimeksi mainittua ja Aku Ankkaa
-Hesari
-ammattilehteni (6 kpl)
-miehen ammattilehdet (2 kpl)
-Talouselämä
-Suomen kuvalehti
-Nalle Puh
-Time
-Tähdet ja avaruus
Noista Hesaria luetaan molemmat, minä luen tähtitiedelehteä ja mies talouslehteä. Suomen kuvalehti ja Time ovat lähinnä miehen heiniä, selaan ne läpi mutten yleensä ehdi niitä sen kummemmin lukea. Nalle Puh on neljävuotiaalle.
kaksi sanomalehteä (minä ja mies luetaan, kaksi lehteä jotta kumpikin saa aamiaispöydässä aloittaa omalla tuoreella lehdellä - sit vaihdetaan kun moelemman on lukeneet - teini lukee sarjakuvat)
Mun ammattialani tieteellinen lehti, jonka selainen ja luen kiinnostavimman jutut.
Kotipuutarha-lehti (minä luen, mies katselee)
Aku Ankka (kaikki lukevat, jollei teini piilota lehteä jonnekin oman huoneensä syövereihin)
- viikonloppuisin TS (minä luen, mies joskus)
- sunnuntaisin HS (kuten yllä)
- Suomen Kuvalehti (koko perhe)
- Me Naiset (minä, mies selailee joskus jos muuta ei ole tarjolla)
Äidilleni tulee paljon lehtiä, joten ne saamme aika tuoreeltaan häneltä luettavaksi.
- Hesari mulle
- Aku Ankka ja Koululainen lapselle, mutta vain vuoden loppuun. eivät enää kiinnosta.
- Hesari (minä, mies ja vanhemmat lapset lukevat)
- Demi (teinitytöt lukevat, minäkin selaan :)
- MeNaiset (minulle, teinitytöt myös selaavat)
- Aku Ankka (lapset lukevat, lapsia 4 ja kolme teini-iässä)
Mondo ja Matkalehti mulle, miestäkin kyllä aihe kiinnostaa. Mulle noiden lisäksi Ylioppilaslehti. Miehelle Veikkaaja, Urheilulehti, Journalisti, Futari vai mikä lie ja miljoona muuta urheiluaiheista lehteä. Lisäksi yksi tavallaan yhteinen, jota ei olla tilattu mutta tulee silti...
- Cosmopolitan
- Valitut Palat
- Kennelliitto
- Terrilife
- Russeli, rotuyhdistyksen lehti
- Harjakoirayhdistyksen lehti
- PAMin lehti
- Keliakia-yhdistyksen jäsenlehti
Aion kohtapuoliin tilata myös Hesarin.
Muuta ei tuu mieleen, saattaa olla et joku unohtu.. ja vanhemmilleni tulee vielä Aku Ankka :D Käyn sen aina hakemassa niiltä luettavaksi.
- Tähdet ja Avaruus
- Tiede
- Mikrobitti
- Mondo
Aamulehti luetaan tabletilla
tulee Image ja Moto-1. Työn puolesta mulla on tunnukset Hesarin digiversioon. Minä ja mies luetaan molemmat noita aikakauslehtiä, digi-Hesaria luen vain minä.
ja Aku Ankka lapsille.
lisäksi tulee Amnestyn lehti, mutta se on kiikun kaakun onko se tilattu lehti vai ei.
Lisäksi tulee kaikenlaisia jäsenlehtiä: Nykypäivä, 3T, Yliopisto, mitä lieneekään
Lisäksi tulee kaikenlaisia jäsenlehtiä: Nykypäivä, 3T, Yliopisto, mitä lieneekään
- Keskisuomalainen (lukijat: minä ja mies, joskus lapsetkin selailevat)
- paikallinen tilattava lehti, ilmestyy 3 krt/vko (lukijat: koko perhe)
- Tieteen kuvalehden Historia -lehti (lukijat: minä, mies ja esikoinen (12v))
Menaiset Sport - minä
Matkaopas - Minä
Aku Ankka - koko perhe
Prinsessa - 5v tytär
TM - mies
Sanomalehti - minä ja mies