Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olin työpaikkakiusattu

Vierailija
01.11.2012 |

minut ahdistettiin nurkkaan, nöyrytettiin, minusta kerrottiin valheita esimiehelle joka puhutteli minua tämän tästä mitä oudommista syistä.

Hoitoalalla voi tapahtua kaikenlaista. Nyt olen ollut poissa työelämästä kohta vuoden.

Töitä olen saanut 100km päästä.. tarkoitus olisi aloittaa vuoden vaihteessa uudella paikkakunnalla.

Perhe jää tänne, itse asuisin työpäivinä isäni luona ja vapaapäivinä ja -hetkinä kiiruhtaisin kotiin perheeni luokse.

Kiusaaminen jätti kuitenkin ikuiset arvet, pelkään etten enää kestä tai jaksa pienintäkään sanomista.

Miten jaksan ja mistä saisin voimia jaksaa töissä, pelottaa jo nyt kun tiedän miten kaipaan perhettäni ollessani toisella paikkakunnalla.

Töitä on pakko tehdä, en muista koska olisin lapsilleni ostanut edes sukkia. Mies on kiltisti maksanut kaiken tähän saakka.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta olen itse ollut monta vuotta pois hoitoalalta, kun ahdistaa työilmapiiri kaikkialla. en tiedä voinko palata koskaan.

Vierailija
2/2 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten opettele sanomaan `´sanat sanotut ajallansa´´ eli opettele sanomaan takasin: ihanko totta, vai niin, älä nyt, olipa viisaasti sanottu, mistä tiesit... ja se äänenpaino tietty normaali.

Näitä tietysti harjoittelet ääneen kotonasi, että tulee suusta ulos muutenkin kuin hiiren äänellä!

Pahinta mitä voi olla on olla pesusieni ja imeä ittesä täyteen likavettä. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi