G: 30-40-vuotias nainen: kuinka paljon sulla on ryppyjä naamassa?
Kommentit (14)
- silmien alla on vaakasuorat ilmerypyt, nuorempana ne näkyivät vain kun naama kurtistui hymyilyn takia mutta nyt ne näkyy aina
- kulmakarvojen välissä on pystysuorat ns. sibeliusrypyt
- nenästä suupieliin on vähitellen muodostumassa koko ajan näkyviksi hymyillessä ennen näkyneet uurteet
Yleisesti ottaen en ole silti vielä vanhan näköinen, noita ryppyjä ei huomaa kuin ihan läheltä vielä kun eivät ole syviä. Ja paklaan ne piiloon töihin Tri-Aktilinen fillerillä.
Ja ei ryppyjä. Tai no, voi olla että silmien alla on himmeät rypyt. Mutta olen ihmeissäni pistänyt merkille, että monilla itseäni nuoremmilla on selvät silmärypyt silmien alla.
Näkee, ettei iho ole kaksikymppisen, mutta vain silmän ympärillä on pieniä hiusjuonteita. Luulisin tupakoimattomuuden olevan iso tekijä.
Muuten olenkin ihan plääh.
Ja ei ryppyjä. Tai no, voi olla että silmien alla on himmeät rypyt. Mutta olen ihmeissäni pistänyt merkille, että monilla itseäni nuoremmilla on selvät silmärypyt silmien alla.
mullakin oli 2 vaakasuoraa syvää ryppyä molempien silmien alla jo alle kouluikäisenä kuvissa, ja samanlaisena ne on pysyneet keski-ikään asti. Mun pojalla on myös jo 11-vuotiaana tuollaiset rypyt.
ja jos nauran, silmäkulmiin tulee hiukan naururyppyjä. Mutta ne eivät näy mitenkään, jos ilme on totinen.
Ja paklaan ne piiloon töihin Tri-Aktilinen fillerillä.
Ja paklaan ne piiloon töihin Tri-Aktilinen fillerillä.
Mitäs ainetta tuo on?
Se on silikonipohjaista pakkelia, jota levitetään putkilon kärjestä ryppy täyttämään, meikkivoiteen alle. Se tasoittaa ihan sen aineen kerroksella ihon pinnan tasaiseksi ja siihen meikkivoide päälle niin ryppy on kadonnut. Tämä aine siis ei edes väitä hoitavansa ryppyjä pois vaan ihan vaan paklaa sen täyteen ja sitten kun illalla pesee aineen pois on ryppy ennallaan.
Tosi hyvä juttu kyllä, ainakin tällaiset ei kovin syvät rypyt tuolla saa täysin näkymättömiin. Minä ostan tätä ihan Kicksin liikkeestä Itäkeskuksesta, netistäkin voi toki tilata. Tässä linkki valmistajan sivulle:
http://www.goodskinlabs.com/?q=website_admin/node/228/&menu=942
36-vuotias. Tupakoinut 20 vuotta ja laihakin vielä. Kaunista katseltavaa kaiken kaikkiaan!
mulla on rasvainen iho, sen vuoksi otsan ihossa ei juuri ryppyjä näy, koska se on niin paksu. Silmäkulmiin tulee kuitenkin rypyt nauraessa, silmien alla on pussit eli oman ikäiseltäni näytän kuitenkin.
juonnetta silmien alla. Ei muuta.
Ikää 37 v.
silmien ympärillä on ryppyja ja nenän vieressä, muttei ne haittaa niin kuin nuo otsarypyt. olen 39v
Johtuu varmaan ylipainostani, jonka olen hankkinut vasta tässä samaan aikaan kun ikärupsahtaminenkin on tapahtunut. Olisin varmaan ryppyisempi, ellei rasva olisi tukkinut ryppyjäni.
t. bmi 27
ilmejuonteita kyllä sitten on.