Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kunnioita esimiestäni yhtään. Apuja tähän!?

Vierailija
01.11.2012 |

Ongelmaksi on nyt muodostunut se, että tämä alkaa näkyä jo teoissani ja puheissanikin.

Joudun tekemään läheisesti työtä hänen kanssaan. Iso ongelma on se, että olen paljon koulutetumpi kuin esimieheni, joka on suoraansanottuna täysi tumpelo tehtävässään. Hän kyselee jatkuvasti minulta, mitä tekisi sen ja tämä asian kanssa - kun ei itse tiedä. Ei siinä mitään, on ihan kiva käyttää ammattitaitoaan tälläkin tavalla. Läskiksi homma menee siinä kohdassa, kun hän ei sitten kuitenkaan pysty tekemään tarvittavia päätöksiä tai toimenpiteitä, että asiat menisivät eteenpäin. Lisäksi hän antaa minulle tiedonhakutehtäviä, jotka olen jo aiemmin tehnyt. Olen tulkinnut tämän niin, että hän ei ole ymmärtänyt sitä viestiä tai sisältöjä, minkä olen aiemmin jo hänelle tuonut.

Nyt tilanne on kärjistynyt sellaiseksi, että olen aika suoraan osoittanut hänelle muutaman kerran hänen puheidensa ja tekojensa ristiriitaisuuksia ja epäjohdonmukaisuuksia. Itselläni alkaa olla niin iso motivaation puute ja turhautuminen tilanteeseen, etten ole enää jaksanut hymistellä ja kuunnella niitä tyhjänpäiväisiä pölinöitä - niinpä tänäänkin aika suoraa kritisoin häntä vasten kasvoja.

Tämä ei ole hyvä tilanne. Kärsin tästä varmaan eniten itse. Minulla on aina tähän saakka ollut hyviä esimiehiä, jotka ovat olleet päteviä, osaavia ja fiksuja. He ovat osanneet hommansa ja heihin on pystynyt luottamaan ja heitä on voinut kunnioittaa. Tätä nykyistä en pysty kunnioittamaan millään tavalla, ällöttää nähdäkin koko tyyppiä. Mikä neuvoksi!?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minulle osunut maan ainoa mätämuna kohdalle?

ap

Vierailija
2/5 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sossupummi niin ap:ta ärsyttää :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää johtamista on todella vähän

huonoa sitäkin enemmän

Vierailija
4/5 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suhteilla työnsä saaneet epäpätevät kultalusikka suussa syntyneet kultapossukerholaiset kokoomuksen äänestäjät sietävätkin saada kuulla ihan itse, että ovat naurettavan epäpäteviä päällepäsmäreitä joilla ei käytännön töissä tee yhtään mitään.

Niin tai sit vain jatkat niin kuin tähänkin asti.

Vierailija
5/5 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin. Kuullostaa ihan omalta kirjoitukseltani. Työpaikkani on kuitenkin muuten hyvä ja tykkään työstäni, vaikka vastuuta tuntuu olevan enemmän kuin kuuluisi, mutta tavallaan nautin myös siitä, vaikkei siitä ylimääräistä saakaan. Koska siis muuten tykkään työstäni, niin koitan vaan kestää tumpelon esimieheni ja käyttäytä häntä kohtaan hyvin, vaikka se välillä vaikeaa onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi