Onko Myyrmäen asema mielestäsi turvallinen paikka?
Kommentit (17)
ikäni oon pääkaupunkiseudulla asunut ja jo päiväsaikaan tuo myrtsin asema on ihan hirveä. illalla/yöllä ei sais mua sinne kirveelläkään:) samaa mieltä oon mm. Malmin asemasta
Kuka on syyllinen?
Eli kuka näistä aiheuttaa turvattomuutta:
a)teinit? (varhaisteinit kyllä)
b)humalaiset
c)narkit
useat humalaisetkin ovat oikein hyvällä tuulella, osalla taas menee niin yli yöjunissa.
en osaa sanoa mutta hemmetin ankea se ainakin on! Ikkunalasitkin vuositolkulla korjaamatta, ja hissin kanssa saa arpoa että aukeaako se ollenkaan ja jos aukeaa, ovet saattaa mennä salamana kiinni. Rattaiden kanssa mieluummin sitten kiertää ulkokautta..
Ikkunoita korjataan aika usein, mutta ne rikotaan aina viimeistään seuraavana viikonloppuna...
siellä Myrtsin asemalla joskus viikonloppuöinä. Siis käyty siinä ravintolakeskittymässä kavereiden kanssa. Normaaleja pääasiassa nuoria 20-30v mutta osa vähän vanhempiakin illanviettäjiähän siinä pyörii. Ei mitään pelottavaa.
ihan Myrtsin aseman vieressä nelisen vuotta muutama vuosi sitten. Sinä aikana siinä parinsadan metrin säteellä tapettiin 2 ihmistä. Toinen tapauksista oli somalien välienselvittely siellä alikulkutunnelissa, ja toinen joku huumevelkajuttu, joka ratkaistiin siinä asemalla. Itse liikuin siellä päiväsaikaan enkä koskaan törmännyt mihinkään pelottavaan.
Ei siis erityisen turvallinen, toisaalta ei erityisen vaarallinenkaan, ainakaan päiväsaikaan.
M-junan radan varrelta löytyy pahempiakin paikkoja ;)
Oletko mummo, mamu, persu vai pissis?
.
M-junan radan varrelta löytyy pahempiakin paikkoja ;)
Asema ja sen seutu ovat tulleet alaspäin tasaisesti vuosi vuodelta. 90-luvulla menin usein kaverini kanssa Helsinkiin junalla eikä siinä ollut mitään ongelmaa koskaan. 2000-luvun alussa alkoi pelottamaan asiointi asemalla, etenkin pimeän aikaan. Kioskit hävisivät, paikkoja rikottiin enemmän ja narkit alkoivat viihtymään asemalla.
Pahimmat top 10
1. Kantsu (M-juna)
2. Maltsu (M-juna)
3. Tiksi
4. Myrtsi (M)
5. Koivis
6. Korso
7. P-Haaga (M)
8. Martsari (M)
9. Espoon keskus
10. ne mitkä unohtu
a)teinit?
b)humalaiset
c)narkit?
d)mamut?
e)avohoitoväki?
f)kerjäläiset?
g)muut, mitkä?
a)teinit?
b)humalaiset
c)narkit?
d)mamut?
e)avohoitoväki?
f)kerjäläiset?
g)muut, mitkä?
Pahimmat top 10
1. Kantsu (M-juna)
2. Maltsu (M-juna)
3. Tiksi
4. Myrtsi (M)
5. Koivis
6. Korso
7. P-Haaga (M)
8. Martsari (M)
9. Espoon keskus
10. ne mitkä unohtu
Mä asun Kantsussa, enkä pidä aseman seutua mitenkään kamalana. Tosin en mä siellä iltaisin tai öisin liikukaan, mutta ei mua pelota päivisin työnnellä rattaita. Kuitenkin suurin osa ihmisistä on ihan normaaliporukkaa.
mitä pahaa siellä on muka oikeasti tapahtunut viimeisten parin vuoden aikana?
en osaa sanoa mutta hemmetin ankea se ainakin on! Ikkunalasitkin vuositolkulla korjaamatta, ja hissin kanssa saa arpoa että aukeaako se ollenkaan ja jos aukeaa, ovet saattaa mennä salamana kiinni. Rattaiden kanssa mieluummin sitten kiertää ulkokautta..