Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäistä lasta kuskaatte vielä rattasissa?

Vierailija
31.10.2012 |

Mun mielestä on aika hassua kun isoja, tyyliin eskarilaisia istutetaan rattaissa. Eikö sillä lapsella ole kaksi jalkaa, joilla kävelee paikasta toiseen?

Ja missä teillä menee "pitkän reissun raja", rattaiden käytölle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuskaan harrastuksiin, kun ei jaksa itse pyöräillä paria kilsaa.

Vierailija
2/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on kehitysvammeinen, joskin päällepäin normaalin näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole autoa joten kaikki matkat kävellään tai kuljetaan julkisilla. Esikoisella oli 4,5-vuotiaaksi asti seisomalauta rattaissa joissa pienempi lapseni istuu. Kuopuksen kanssa aloitetaan varmaan rattaista luopuminen vähitellen ensi kesänä hänen ollessaan 3,4-vuotias. Meillä lapset ovat perusterveitä.

Vierailija
4/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuskaan harrastuksiin, kun ei jaksa itse pyöräillä paria kilsaa.

Niin kesälläkään vai? Miksi teet sen? Laiskaa ja kallista touhua

Vierailija
5/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein joka paikkaan vaunuilla, eikä meidän 3 v jaksa seistä seisomalaudalla paikallaan kun esim perhetuvalta tullaan kun matka kestää himppa reilun 30 minsaa, varsinkin kun alkaa päikkäriaika lähenemään, joten meillä pitkillä matkoilla käytössä kaksosten vaunut. Jos nyt johonkin lähemmäs mennään niin sit seisomalaudalla. Aikataulusta riippuen myös kävelee itse joitain matkoja, mut aina on se mahdollisuus että pääsee joko seisomalaudalle/ vaunuihin istumaan. Kokoajan tosin kannustan enemmän siihen kävelemiseen, kuin istumiseen. Mut kyllä mä elättelen toiveita että jos vaikka vuoden päästä oltais päästy eroon noista kaksosten vaunuista. seisomalauta on sit eri asia, joka lähinnä aikataulujen pitämisen takia varmaan pysyy pitempään käytössä.

Hassua sinänsä kun mua jo nyt vähän ahdistaa se että meillä toi vajaa 3-v kulkee vielä rattaissa välillä,vaikka on jo noin iso... No toivottavasti ensi kesänä toi pyöräily sujuu niin hyvin että voidaan liikua pyörällä ja vaunuilla... nyt vielä tökkii sen verran että joutuu aktiivisesti työntöaisasta auttamaan, joka vaunujen kanssa on hankalaa.

Vierailija
6/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein joka paikkaan vaunuilla, eikä meidän 3 v jaksa seistä seisomalaudalla paikallaan kun esim perhetuvalta tullaan kun matka kestää himppa reilun 30 minsaa, varsinkin kun alkaa päikkäriaika lähenemään, joten meillä pitkillä matkoilla käytössä kaksosten vaunut. Jos nyt johonkin lähemmäs mennään niin sit seisomalaudalla. Aikataulusta riippuen myös kävelee itse joitain matkoja, mut aina on se mahdollisuus että pääsee joko seisomalaudalle/ vaunuihin istumaan. Kokoajan tosin kannustan enemmän siihen kävelemiseen, kuin istumiseen. Mut kyllä mä elättelen toiveita että jos vaikka vuoden päästä oltais päästy eroon noista kaksosten vaunuista. seisomalauta on sit eri asia, joka lähinnä aikataulujen pitämisen takia varmaan pysyy pitempään käytössä.

Hassua sinänsä kun mua jo nyt vähän ahdistaa se että meillä toi vajaa 3-v kulkee vielä rattaissa välillä,vaikka on jo noin iso... No toivottavasti ensi kesänä toi pyöräily sujuu niin hyvin että voidaan liikua pyörällä ja vaunuilla... nyt vielä tökkii sen verran että joutuu aktiivisesti työntöaisasta auttamaan, joka vaunujen kanssa on hankalaa.

Sillä taittuu parin kilsan matkat mukavasti. Paljon kevyempi ajella ku polkupyörällä jossa apparit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän