Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turtuuko miehen katse kauniiseen vaimoon? Tarkoitan, että

Vierailija
31.10.2012 |

jos miehellä on hyvin kaunis vaimo, alkaako mies pitää häntä tavallisena ja arkisena, vai näkeekö hän vaimon yhtä kauniina kokoa ajan ja vuodesta toiseen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se näkee siinä ne luonteen hyvät puolet yhtä hyvin kuin ne rumat puolet. Jos ihminen on sisältä ruma ja vittumainen niin kyllä siinä silmissä kaikkoaa se ulkoinenkin kauneus.

Mulla oli hyvännäköinen mies. neljän vuoden jälkeen en voinut sietää sen naamaa enää, se oli petturi/narsisti/pahoinpitelijä. Mutta kadulla varmasti käänsi naisten päät ja kaikki ajatteli että olempa minä onnekas kun noin hyvännäköisen miehen olen saanut.

Vierailija
2/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka omasta mielestäni olen kyllä rehellisesti katsoen vähän rupsahtanut ja lihonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti se kaurapuuro ja arjen ongelmat vuosien myötä laimentaa ulkonäköseikat.

Jotta vuosikymmenien yhteiselo voisi toteutua, se edellyttää siedettävää luonnetta enemmän kuin hyvää ulkonäköä.

Vierailija
4/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ex mies aina sanoi, ettei olis katsellut mua niin kauan, jos en olisi niin kaunis ja hyvän näköinen. Sanoi vähän aikaa sitten, että aina häiritsi, kun muut miehet tuijotti.

No, puolin ja toisin. Jos exä ei olisi ollut niin komea, niin en ois varmaan katsellut häntäkään niin pitkään.

Vierailija
5/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ei - jos häntä rakastaa ja on tottunut häneen monivuotisen parisuhteen aikana - katso samalla lailla arvioiden ja arvottaen kuin vierasta ihmistä. Ihan inhimillistä tämä.

Vierailija
6/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä omat tyttäret, ei se kulahtanut vaimo. Tuskin mikään liitto pysyy koossa ulkoisten seikkojen perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi