Onko miehesi aikaansaava "handyman"?
Jos esimerkiksi pyydät puhdistamaan viemärin tai kiinnittämään repsottavan lattialistan, kuinka pian homma tulee hoidettua? Jos homman hoitaminen venähtää, mikä on selitys ja oikea syy?
Kommentit (11)
Insinöörivitsit eivät oikein hänen kohdallaan päde, sillä on näppärä myös käsistään.
mutta kovasti saa potkia persiille että tapahtuu. Esim. lattialistat laittoi 5v remontin päättymisen jälkeen.
Se tekee tuon jo ennen kuin minä edes huomaan koko asiaa.
Muuten ei ole mikään remppareiska eikä autonrassaaja, teetetään kaikki ammattilaisilla. Tietysti nuo kodin pikkuhommat tekee, tai minä teen jos huomaan ensin.
Tai siis osaa kyllä mitä vaan, tekee vaativia rakennustöitä ammatikseen. Mutta juuri siksi kotona ei jaksa, viitsi, saa aikaiseksi, eikä ehdi. Kotona ei tehdä työhommia,. vaan mieluusti jotain erilaista, joka tarjoaa vaihtelua ja palautumista.
Tämä on siis oikea syy, mitään selitystä en edes viitsi kysellä.
toivoisin vastauksiin nimenomaan sitä aikaa, joka tehtävän suorittamiseen kuluu ensimmäisen pyynnön jälkeen :)
toivoisin vastauksiin nimenomaan sitä aikaa, joka tehtävän suorittamiseen kuluu ensimmäisen pyynnön jälkeen :)
t.2
Homma hoituu yleensä viimeistään seuraavan vapaapäivänä.
Terv. Puolalaisen vaimo
Onneksi pora, vasara (ja jopa poravasara) pysyy näpeissä itselläkin :)
Minä kiinnitän meillä yleensä lamput, säädän ovet, kiristän löystyneet ovenkahvat jne. Viime remontistakin tein suurimman osan itse.
Mies tekee sitten muita juttuja.
t. handywoman
rakennettu, jatkuvasti väsätään tai rempataan jotain. Lisäksi tuo käytti yhden talven 69 vm jenkkiauton fixaamiseen:) En edes tiennyt että ymmärtää autoistakin niin paljon!?
Pienimmät asiat kestää pisimpään:) Mikähän nyt olisi jäänyt vaiheeseen....?? Taitaa olla polttopuiden pilkkominen ja varastointi talveksi ja uima-altaan laitto talviteloille. Mutta ehtiihän sitä ens viikonloppunakin.
On myös dippainssi, mutta oikein osaava mies, hommat hoituu taidolla ja ripeydellä.
Seuraava kohteemme on tapetoida makkari, molemmat ensikertalaisia, mutta luotan että miehen opastuksella siitä tulee ihan hyvä! =)
No tuollaisiin hommiin ei mene aikaa paljoa.
Mies remontoi, korjaa, kokkaa, maalaa ja ajaa melkeinpä konetta kuin konetta :)
Siinä sivussa sitten minäkin opettelen :D