Onko totta, että jos työyhteisössä on vain yksi nainen, niin suurin osa miehistä himoitsee häntä?
Kommentit (25)
kiinnostaisi. Löytyisiköhän jostain ihan tutkimustietoa?
täällä on ihan normaaleita miehiä työssä, eikä mitään himokkaita sonneja.
Terv. ainoa nainen
Enkä muutenkaan usko että miehetkään kulkevat päivät pitkät vaan himoitsemassa kaikkia mahdollisia naisia! Naurettava ajatus!
Olen ainoa nainen täällä keskisuuressa IT-yrityksessä. Ei varmasti kyllä kukaan noista nörteistä mua mitenkään himoitse, tuskin edes muistavat että olen eri sukupuolta ;-) Ihan vaan yksi jätkistä olen minäkin, yksi työntekijä muiden joukossa. Koskaan ei ole pienintäkään flirttiin tai ihastumisini tms viittaavia juttuja ollut, edes pikkujouluissa kun porukka on juovuksissa.
Ihmettelen tuollaisia juttuja että työpaikallakin ihmiset miettisivät jotain sukupuolisia himoja ja suhteita, täällä ainakin tehdään vaan töitä - ja hyvä niin.
jos töissä on vain yksi nainen, miehet alkavat "kilpailla" hänestä. Ei niin että he välttämättä oikeasti veisivät asioita pidemmälle, vaan se on sellainen nokkimisjärjestysjuttu.
Olen äärimmäisen onnellinen, että olen miestyöpaikkaan päätynyt, täällä ei ole juoruilua ja selkäänpuukotuksia, niinkuin naisvaltaisella alalla oli. Voi vaan olla oma itsensä ja tehdä työnsä, ei tarvitse edes miettiä minkä puseron aamulla valitsee, koska miehiä ei voisi vähempää mitkään vaatevalinnat kiinnostaa.
Olen todella tyytyväinen asemaani ainoana naisena, pidän tästä työpaikasta kiinni kynsin ja hampain.
katselee minua sillä silmällä. Ja ainut nainen olen minäkin.
Olen kaunis, hyvä kroppainen, fiksu, älykäs, iso ego ja ainut laatuinen luonteeltani, minunlaisiani ei ole montaa. Pilkettä silmäkulmassa, huumorilla flirttailen jokaisen kanssa, pidän jöötä pojille. jne...Yksi sun toinen on tunnustanut rakkautensa minuun ja on todistettu, että kolme neljästä pettää...
Jos ainoa nainen 60-vuotias ja muut työntekijät jotain pari - kolmekymppisiä kolleja, niin ei varmasti ole himoittu.
Jos taas se ainoa nainen joku pinkeä parikymppinen blondi anteliaassa asusteessa kumartelemassa lattialle tipahtaneita klemmareita, niin voi pitääkin paikkaansa.
Olen kaunis, hyvä kroppainen, fiksu, älykäs, iso ego ja ainut laatuinen luonteeltani, minunlaisiani ei ole montaa. Pilkettä silmäkulmassa, huumorilla flirttailen jokaisen kanssa, pidän jöötä pojille. jne...Yksi sun toinen on tunnustanut rakkautensa minuun ja on todistettu, että kolme neljästä pettää...
Ihan silkkaa soopaa, tai sen yhden naisen fantasiaa.
Noin 1/3 miehistä on osoittanut jotain kiinnostusta, 2/3 ei.
Jos ainoa nainen 60-vuotias ja muut työntekijät jotain pari - kolmekymppisiä kolleja, niin ei varmasti ole himoittu.
Jos taas se ainoa nainen joku pinkeä parikymppinen blondi anteliaassa asusteessa kumartelemassa lattialle tipahtaneita klemmareita, niin voi pitääkin paikkaansa.
Nro 8 on liikenaistyylisesti pukeutuva vakavaluonteinen 38-vuotias nainen, joka tietoisesti pyrkii olemaan ei-naisellinen koska ei halua että ihmiset kiinnittää naiseuteeni huomiota - sellainen voisi häiritä itse asioiden hoitamista. Eli lyhyt ruskea tukka, yleensä tummansinistä, harmaata, mustaa vaatteina, ei mitään kireää tai paljastavaa päällä, matalat kengät.
Ja blondi!
Fiksu ja älykäs, mutta oikeinkirjoitusta et kuitenkaan osaa?
Tai no, ehkä jossain öljynporauslautalla, jossa ei ole nettiä eikä mitään kosketusta vastakkaiseen sukupuoleen, kuin se yksi ja ainoa nainen - koko kolmen vuoden komennuksen aikana, mutta kaikkialla muualla?
Paskapuhetta.
t. Mies
Nro 8 on liikenaistyylisesti pukeutuva vakavaluonteinen 38-vuotias nainen, joka tietoisesti pyrkii olemaan ei-naisellinen koska ei halua että ihmiset kiinnittää naiseuteeni huomiota - sellainen voisi häiritä itse asioiden hoitamista. Eli lyhyt ruskea tukka, yleensä tummansinistä, harmaata, mustaa vaatteina, ei mitään kireää tai paljastavaa päällä, matalat kengät.
asiallisesti mutta rennosti ja naisellisesti pukeutuva, kaunis, melko hiljainen mutta huumorintajuinen ja tulen yleensä miesten kanssa hyvin juttuun.
11
täällä on ihan normaaleita miehiä työssä, eikä mitään himokkaita sonneja.
Terv. ainoa nainen