Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Pelien pelaamisesta parisuhteessa

Vierailija
31.10.2012 |

Monenko mies pelaa jotain tietokonepeliä tai pelikonetta? Pelaako niin paljon, että se alkaa jo häiritä. Miehen ja sinun ikä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa lähinnä PC:llä mutta XBoxilla jonkin verran Rock Bandiä. Pelaamisen määrä häiritsee lähinnä silloin kun ilmestyy huippuhyvä peli, jota molemmat haluaisimme pelata yhtä aikaa.

Vierailija
2/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa lähinnä PC:llä mutta XBoxilla jonkin verran Rock Bandiä. Pelaamisen määrä häiritsee lähinnä silloin kun ilmestyy huippuhyvä peli, jota molemmat haluaisimme pelata yhtä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 49, minä 37. Meillä ei ole edes tietokonetta kotona!

Vierailija
4/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittaa sen miehen peliajan rinnalle oman facebook- ja vauvapalsta-aikanne.

Saadaan asia perspektiiviin.

Vierailija
5/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei pelaa mitään. Itse pelaan noin 6 tuntia päivässä

Vierailija
6/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pelataan miehen kanssa yhdessä. Lähinnä pleikkarilla kaksinpeleinä, tai sitten mä katon kun mies pelaa. Ei kuitenkaan koskaan pelata toisiamme vastaan, vaan aina samalla puolella. Xboxilla mies pelaa itsekseen kun minä en tykkää niistä ohjaimista.

Vierailija
7/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa pc:llä ja joskus unohtuu sinne pelimaailmaan niin että pitää huomauttaa asiasta. Aika hyvin kyllä osaa ajoittaa pelaamista myöhäiseen iltaan.

Itse feisbuukkaan ja palstailen myös iltaisin lähinnä. Tai sitten yksin kotona ollessa. On useita päiviä ettei kumpikaan olla koneella puolta tuntia pidempään ja sitten taas vastapainona päiviä jolloin vähän enemmän.

Töiden jälkeen kuitenkin koti ja perhe menee tietokoneen edelle.

Vierailija
8/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollan IT-alan ihmisiä ja peliharrastajia. Meillä on molemmilla omat huipputason PC:t pelaamista varten. Tällä hetkellä hakataan molemmat juuri ilmestynyttä King's Bounty Warriors of the Northia niin suurella innolla että kotihommat saa jäädä kunnes peli on läpipelattu :)

Vierailija
9/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä olla Facebookissa. Kotona tehdään koneella lähinnä ostoksia, tiedonhakua ja minä päivitän blogiani. Yleensä tietokone on kiinni iltaisin, se avataan vain jos on jotain asiaa. Huvikseen ei kumpikaan roiku koneella.

Mä olen täällä työajalla, koska en voi asiakkaita odotellessa muutakaan tehdä.

Vierailija
10/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 36v ja minä 33v

pelaa jenkkifudista, lätkää ja joskus otain seikkailupeliä

pelaa liikaa, yleensä aina kaiken vapaa ajan. Alkuun yritin pistää vastaa, mutta sitten luovutin. Itse olen pelannut pleikkaria, mutta en enää moneen vuoteen.

Vierailija
11/11 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 25 ja kulta 26. voi olla että jonain päivänä ei kumpikaan pelaa joskus enempi. mut ei ne pelit vie muulta toiminnalta (muksun kaa olo, kotityöt, kyläily,työt) aikaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän