Mitä teet juuri nyt palstailun lisäksi?
Kommentit (32)
Tein just yhden pienen homman vielä ja nyt en jaksa mennä nukkumaan. Freelancen yksinäisessä työssä tää palsta on ollut aika tärkeä henkireikä, harmittaa tämä nykyinen alennustila. Aikaisemmin jatkoin hommia hyvällä mielellä käytyäni täällä hankkimassa hyvät naurut tai keskustelemassa mielenkiintoisista asioista. Nykyään oikeastaan ihan koko ajan pelkästään paskat fiilikset koko paikasta.
Vaihdan lakanoita ja pesen pyykkiä, tein äsken kauppalapun ja odotan nyt, että mies tulee kaupasta niin järjestelen ostokset kaappeihin, tarkistan lasten koulujen wilmaviestit ja valmistaudun saarnaamaan tytölle kouluasioista,
Pian huudan pojan sisälle lukemaan kokeeseen ja teen ruokaa ja laitan lasten harrastuskamat valmiiksi iltaa varten ym ym ;)
lihan otin juuri uunista ja kuuntelen lasten touhotusta. Ja kohta menen pois koneelta kun m,un hot hot mies rupee nosteleen painoja :P
tutkin Juventuksen stadionin sektoreita ja valmistaudun tilaamaan lippuja matsiin :)
lapset maalailee vesiväreillä, ja taitaa toinen tulla auttamaan ruuanlaitossa. =)
itken vähän väliä.
iso hali!
minä vaan luen av:ta ja lapset katsoo tv:tä.
Katselen samalla kauniita ja rohkeita. :))
ja lämmittelen käsiäni vuorotellen ahterin alla. Lämmitystä on kyllä jo lisätty, mutta se ei ole vielä ehtinyt levitä tarpeeksi huoneilmaan.
menkat väsyttävät niin, etten jaksa tehdä mitään järkevää.
facebookissa. Tuo siis avautuu torstaina tuossa parin kilsan päässä ja sitä kovasti odotellaan :).
Ensimmäinen kunnon kauppakeskus täälläpäin.
mikä tuon erityislapsen tulevaisuus on. Autismiepäily.
että ehdottais miehelle seksiä, ennekuin meen kohta nukkumaan. :D
rapsutin juuri varpaillani väsynyttä kissa. Juuri nyt en tee muuta.
teen töitä (tai siis oon kahvitauolla, mutta omalla paikallani)
rypäleitä, odottelen että kahvi tippuu ja venytän jalkaa :D
Ja olen siivoamassa keittiön kaappeja. Nyt mietin jatkanko siivoamista vai korjaanko lapsen housut. Mieskin pääsee pian koulusta ja lapsi hiukan myöhemmin. Lapsi haluaa mennä ostamaan farkut.
AV auki ja käyn välillä kurkkimassa.
Odotan miestä töistä kotiin.
Keskustellakseni siitä kuinka hän muuttaa pois ja kuinka meidän lomareissumme peruuntuu kun hhän osti ipadin ja iphonen. Eikä pysty siis enää maksamaan osaansa matkasta.