Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon omat vanhempasi haluavat viettää aikaa lastesi kanssa? :)

Vierailija
30.10.2012 |

Meillä minun vanhemmat haluavat nähdä lapsenlastaan vähintään kerran viikosssa, jolloin pidämme yhteisen saunaillan. Vanhempani haluavat viedä 2,5 v pojan heidän kanssa saunaan. Muutenkin haluavat viettää aikaa paljon pojan kanssa ja soittavat itse, koska poika voisi yökylään taas tulla :) Minusta on tosi hienoa, että he haluavat olla oman lapsenlapsen kanssa, samalla tavalla kun meidän mummi ja vaari halusivat touhuta meidän kanssa, kun olimme pieniä :)

Mutta miten teillä? Ovatko isovanhemmat paljon lastenlasten elämässä vai todella harvoin?

Meillä ollaan useasti tekemisissä senkin takia, kun asutaan vain 30 minuutin ajomatkan päässä :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja melkein tuo 4v asuu mamman ja papan kanssa :) ihanaa kun ollaan läheissiä väleissä ja joka viikko on muksu yötä mammalassa.

Tällä hetkellä tarvitsen paljon apua... Ja itsekin hoitelen välillä äitini äitiä joten samassa veneessä ollaan. Onneksi oma mummoni tulee vielä aika hyvin yksin toimeen vaikka onkin yli 80v.

Vierailija
2/2 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä siis ole sitä sekuntia edes koskaan viettäneet. Vanhempani ovat nähneet kaksi vanhinta lastani kerran ohimennen sukuhautajaissa, eivät tulleet edes juttusille. Eivät ole siis käyneet koskaan esim ristiäisissä, synttäreillä, jouluna.

Mun vanhempia ei kiinnostanut omatkaan lapset 70-luvulla ja hoidattivat meidät täysin mummoloissa. Aikuisiällä yhteydenpito ollut luokkaa puhelu viiiden vuoden välein. Ei lapsenlapset tällaista asennetta muuttaneet mitenkään.

Ainoat isovanhemmat on miehen vanhemmat, jotka hoitavat joka päivä tyttärensä lapsia ja antavat kaiken ajan ja huomion tyttären perheelle. Meillä käyvät sentään pari kertaavuodessa, tästä onnettoman surkeasta suorituksesta pitää silti olla kiitollinen, sillä näin lapsilla on edes pieni kosketus isovanhempiin. Mun vanhempia eivät lapseni tunne, ja en todellakaan sano niitä ihmisiä mummoksi tai vaariksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi