Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

21- vuotiaan äidin blogi arjen ihmeellisyydestä

Vierailija
30.10.2012 |

Jos kiinnostaa millaista nuoren äidin arki on: niin käykää katsomassa blogiani osoitteessa teeleksa.blogspot.com

Kirjoitan arjestamme ja muista minua kiinnostavista asioista ja puheenaiheista.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Kompastelua on 23. Mitä odotit?

Vierailija
2/20 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitää sitä osata arvostaa sitä mikä muilla kiinnostaa. Ihan perus asia mikä lapsillekin opetetaan. :) Yleensäki tämä vauva.fi:n av-palsta on paskanpuhujien kokoontumispaikka ja täällä ne jutut vasta onki semmosia että ei vois vähempää kiinnostaa. Miksi yleensäkään ihmiset roikkuu täällä? Jos on niin mainioita ja täydellisiä mammoja niin miten tämä voi olla teidän arvoinen paikka?? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä sekä vauva. Minusta oli mukava lukea noin nuoren äidin kirjoituksia, paljon fiksumpaa tekstiä kuin odotin.

Minulle muuten kävi samoin vaalikone näytti sellaisia ehdokkaita että en varmasti äänestänyt:)

Vanhatäti, jonka lapset ovat vanhempia kuin sinä.

Vierailija
4/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää paljon nuoremmalta.

Vierailija
5/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä vuonna 24...

Vierailija
6/20 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehteleekohan ikänsä?

Vierailija
7/20 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitähän mammat tuumais jos alkaisin pitää blogia siitä ihan oikeasta äitiydestä. Räpsisin kuvia paskavaipoista, sormiruokailun jäljistä, kauppareissuista yms.

Olis varmaan hitti, ainakin haukkuhitti tällä palstalla :D

Teille nyt vain ei kelpaa mikään. Ja ei en pidä mitään blogia.

Blogeissa sen sijaan on aina jotain tunnelmakuvia ja söpöilyä,mikä ei ole sitä arkea nähnytkään.

Vierailija
8/20 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/20 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/20 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa vaivautua vierailemaan siellä toiste

Vierailija
11/20 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku random-nobody-kotiäiti ajattelee arkensa olevan niin erinomaisen ihmeellistä, että muutkin haluavat siitä lukea?

Varsinkin jos ei ole mitään selkeää projektia/erityistaitoa/haastetta jota selättää elämässä.

Sellainen "käytiin Itiksessä ja ostin Lindexiltä kivat pökät"- jutustelu on NIIIIIIIIIIN tylsää...

Vierailija
12/20 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittakaa päiväkirjoja ja lukekaa niitä itse.

Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta kenenkään muun arki kuin meidän.

Vierailija
13/20 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei kiinnosta, niin ei sillon sinun tarvitsekaan lukea. Ei se ole sinulta pois jos muut haluavat tehdä/lukea niitä.

Vierailija
14/20 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran elänyt itsekin lapsiperheen arkea, että ei ihan enää kiinnosta noi jutut.

Jotenkin, voi hyvä tavaton sentään! Eikö ihmiset voi kirjoittaa blogeja jostakin mielenkiintoisemmasta jos kerran on ihan pakko kirjoittaa.

Mä just eilen tsekkasin jonkun äippäliinin blogia ja se oli ihan kuin olisi katsonut jonkun valokuvakansiota täynnä vinksallaan olevia tai muuten vaan huonosti otettuja lapsikuvia. Juu, kuten sanottu, ei kiitos.

Vierailija
15/20 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran elänyt itsekin lapsiperheen arkea, että ei ihan enää kiinnosta noi jutut.

Jotenkin, voi hyvä tavaton sentään! Eikö ihmiset voi kirjoittaa blogeja jostakin mielenkiintoisemmasta jos kerran on ihan pakko kirjoittaa.

Mä just eilen tsekkasin jonkun äippäliinin blogia ja se oli ihan kuin olisi katsonut jonkun valokuvakansiota täynnä vinksallaan olevia tai muuten vaan huonosti otettuja lapsikuvia. Juu, kuten sanottu, ei kiitos.

niin muistat varmaan, millaista se elämä pienten lasten kanssa on, etenkin jos on kotiäitinä. Eipä siinä elämällä paljon muuta sisältöä ole kuin se koti ja ne lapset. Vähän varmaan paha kirjoittaa jotain tosi mielenkiintoista, jos haluaa kuitenkin kirjoittaa arjesta.

Miksi toisen blogista pitää valittaa? Eihän sitä tarvitse lukea, jos ei kiinnosta.

Vierailija
16/20 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogeissa sen sijaan on aina jotain tunnelmakuvia ja söpöilyä,mikä ei ole sitä arkea nähnytkään.

Vierailija
17/20 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi tylsä, ei sillä, että elämän pitäisi jännää netissä ollakaan. Mutta ei ollut mun blogi. Kaikkea hyvää blogistille ja perheelleen kuitenkin :)

Vierailija
18/20 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muistat varmaan, millaista se elämä pienten lasten kanssa on, etenkin jos on kotiäitinä. Eipä siinä elämällä paljon muuta sisältöä ole kuin se koti ja ne lapset. Vähän varmaan paha kirjoittaa jotain tosi mielenkiintoista, jos haluaa kuitenkin kirjoittaa arjesta.

Miksi toisen blogista pitää valittaa? Eihän sitä tarvitse lukea, jos ei kiinnosta.

Mun elämääni kyllä mahtui muutakin kuin lapset ja koti. Miksi kukaan muuten haluaa kirjoittaa arjesta? En minä ainkaan halunnut silloin, enkä haluaisi nytkään. Ei ihmisten arjessa sinällään ole mitään kiinnostavaa jos siihen ei jotenkin erityisesti liity joku mielenkiintoinen harrastus. Tai no, arki voi olla kiinnostavaa jos asuu jossakin erikoisessa maassa ja poikkeavissa olosuhteissa mutta ei muuten.

Vierailija
19/20 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku random-nobody-kotiäiti ajattelee arkensa olevan niin erinomaisen ihmeellistä, että muutkin haluavat siitä lukea?

Vierailija
20/20 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaaleammalta pohjalta tekstiä on helpompi lukea. Ei mulla muuta.