Tarvitsisiko joku Jyväskylän alueelta vauvanvaatteita ilmaisiksi?
Minulla olisi kaksi äitiyspakkauksen kokoista laatikkoa täynnä n. 50-86 senttisiä vaatteita, suurin osa tyttövärisiä.
Löytyy toppapukuja, fleecejä, kaikenlaisia sisävaatteita, kesävaatteita..
Voisin antaa ne tarvitseville perheille aivan ilmaiseksi.
Vaatteet ovat hyväkuntoisia ja käyttökelposia.
Voin myös postittaa, postikulujen hinnalla.
Kommentit (10)
SPR:lle Kirriin tai Keskussairaalantielle.
Kiitos tuosta hopen linkistä, en tiennytkään.
Ajattelin että haluaisin konkreettisesti auttaa itse vaatteita tarvitsevia vaatteita, mutta hoituu se tietenkin noinkin.. :)
Kiitos tuosta hopen linkistä, en tiennytkään.
Ajattelin että haluaisin konkreettisesti auttaa itse vaatteita tarvitsevia vaatteita, mutta hoituu se tietenkin noinkin.. :)
Ehm.. "tarvitsevia perheitä" ei vaatteita.
-ap
Ja arvostettavaa, oikeasti :) Kannattaa myös soittaa oman kaupungin sosiaalihuoltoon, siellä voi myös löytyä tietoa, missä päin on tarvitsevia :)
täällä jonkin matkaa Jyväskylästä, saa viedä sos.toimeen ja he hoitavat eteen päin tarvitseville... Jos ei ottajia ole, lahjoittavat SPR:lle.
täällä jonkin matkaa Jyväskylästä, saa viedä sos.toimeen ja he hoitavat eteen päin tarvitseville... Jos ei ottajia ole, lahjoittavat SPR:lle.
Mistä kaupungista kyse jos saan udella?
Asun itsekin toisella pienellä paikkakunnalla Jyväskylän lähettyvillä. En ole kuullut että tässä pikkukaupungissa olisi tälläisiä keräyksiä.
Pitää kokeilla soittaa ja kysyä. :)
olen, ja kysyin vain sos.toimesta, että ottavatko vastaan.... Minusta olisi ollut "tyhmää" lahjoittaa ne myytäväksi, koska olen kuullut semmoista, että rahat on kerrassaan tiukoilla. Eihän sillä mulle ole väliä kenelle ne ilmaiseksi annan :)
olen, ja kysyin vain sos.toimesta, että ottavatko vastaan.... Minusta olisi ollut "tyhmää" lahjoittaa ne myytäväksi, koska olen kuullut semmoista, että rahat on kerrassaan tiukoilla. Eihän sillä mulle ole väliä kenelle ne ilmaiseksi annan :)
Nimenomaan. Ilmaiseksi minäkin haluan nuo perheille saattaa.
Olen naapurikunnastasi..:)
En tarvitse vaatteita, mutta minulle tuli mieleen, että vaatteet voi lahjoittaa Hopelle (http://www.hopeyhdistys.fi/index.php), joka lahjoittaa vaatteet apua tarvitseville lapsiperheille.