Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko mennä naisteniltaan?

Vierailija
30.10.2012 |

Ystäväni joka on sairaanhoitaja järjestää naistenillan jonne tulee muita sairaanhoitajia,lähihoitajia, yksi opettaja yms.its olen kohta 40v ja ollut koko ikäni eläkkeellä,olen siis vaan kotona ja lapsikin on osa-aikahoidossa.>Mietin kun nämä muut eivät tiedä että olen masennuksen,oppimisvaikeuksien yms takia kotona ja kysyvät mitä teen työkseni?mitä tuollaiseen vastataan?kehtaanko mennä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot olevasi sairaseläkkeellä, eihän sitä edes tarvitse sen enempää eritellä/selitellä :) mutta älä nyt tuollaisen takia jätä menemättä jos muuten haluat mennä!

Vierailija
2/5 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain kyselevät, vastaat jotain ympäripyöreää, kuten "on ollut terveyden kanssa vähän ongelmaa viime aikoina". Ihminen jolla on yhtään tilannetajua, jättää asian siihen eikä ala utelemaan enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain kyselevät, vastaat jotain ympäripyöreää, kuten "on ollut terveyden kanssa vähän ongelmaa viime aikoina". Ihminen jolla on yhtään tilannetajua, jättää asian siihen eikä ala utelemaan enempää.

Jos porukka koostuu sairaanhoitajista, niin varmasti ainakin joku käy ihan mielenkiinnosta ruotimaan, että minkäslaisesta terveysongelmasta on kyse. Minusta ap:n tulisi mennä ja toimia asian suhteen, kuten muissakin tilanteissa töistään kysyttäessä.

Vierailija
4/5 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos porukka koostuu sairaanhoitajista, niin varmasti ainakin joku käy ihan mielenkiinnosta ruotimaan, että minkäslaisesta terveysongelmasta on kyse. Minusta ap:n tulisi mennä ja toimia asian suhteen, kuten muissakin tilanteissa töistään kysyttäessä.

Vaikka olis minkä alan ihmisiä, niin se nyt on vaan kasvatuksesta kiinni, jotta osaa olla esittämättä jatkokysymyksiä jos ap ei sano itse oma-aloitteisesti enempää kuin "olen sairaseläkkeellä". Jos joku huonokäytöksinen alkaa jotain udella, niin ap sanoo siihen vain että "mieluummin olisin puhumatta asiasta".

Vierailija
5/5 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis toki jossain sukujuhlissa yms mutta siellä tuttuja eivätkä sen enempää kysele kun tietävät että olen kotona mutta tuntemattomien porukoihin en yleensä mene koska en tiedä mitä vastata uteluihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi