Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitetaanpa mukava av-tarina! tasokas ja sisällöltään viihdyttävä! aloitan:

Vierailija
30.10.2012 |

Satoi rankasti, ja ulkoa kuuluva tuuli toi av-mamman mieleen holtittoman virtahevon huudahtelun. Mamma oli juuri katsonut bbc:n luontodoukumentin ja oli herkällä päällä nähtyään pesukarhun poikasen hukkuneen,joten hän päätti mennä varmistamaan että oma jälkikasvu on kunnossa.

Juuri astuessaan lastenhuoneeseen, takana narahti lattialankku......

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki palasivat takaisin betonilähiöönsä. Av-mamma alkoi pakkailla sairaalalaukkuaan,sillä hänen laskettu aikansa lähestyi pian. Suklaata, se on tärkeää, hän puheli itsekseen. Isoja alushousuja, mustia, ettei veri näy... Av-mamma pakkasi sloggejaan. Hän ei pitänyt sairaalan verkkoalushousuista. Mitähän vielä... Jotain lukemista. Av-mamma oli kokenut sairaalakassin pakkaaja sillä olihan tämä jo kahdeksas kerta. Av-mamma oli oikein ylpeä itsestään, hänet oli selvästi luotu synnyttäjäksi. Hänen pimpulinsa oli luotu synnyttämään. Kohta sieltä putkahtaisi kahdeksas kullannuppu!

Av-mamma osti pakastimen täyteen pakastelihapullia, pakastepitsoja, pakastekarjalanpiirakoita, vihannessekoituksia, valmiskorvapuusteja... Kaikkea valmista,että hänen lapsensa eivät nälkiintyisi sillä aikaa, kun hän puskee rakkauspakkaustaan ulos. Ex-anoppi hoitaisi tietenkin taas kilttinä ihmisenä lapsia, kuten joka kerta.

Samppis oli jo innoissaan synnytyksestä, hän saisi taas pojan! Nimeäkin he olivat pohtineet ahkerasti. Av-mamma olisi halunnut tytölle nimeksi Adele tai Charlotte. Mutta kun vauva näyttää pojalta niin he ovat päättäneet sille jo sopivan ja mukavan erikoisen nimen.

Av-mamma oli nostanut suuren perseensä ylös sohvalta ja pessyt ja silittänyt ja viikannut kaikki vauvanvaatteet. Neea-Manna oli häädetty pois pinnasängystä ja lakanatkin oli jo vaihdettu. Av-mamma oli ostanut uusia tutteja ja pulloja, varmuuden vuoksi, ja vähän tuttelia, jos vaikka imetys ei onnaa.

Eräänä iltana av-mamma sitten tunsi niitä niin tuttuja supistuksia, ja varmisti, että neuvolakortti ja suklaa ovat sairaalalaukussa. Kamera tottakai myös ja kännykkä. Av-mamma komensi ex-anopin paimentamaan lapsia ja meni suihkuun. Hän pesi valtavan vartalonsa sentti sentiltä hyvän tuoksuiseksi. Hän ajeli myöskin häpykarvansa, sillä on kohteliasta mennä synnyttämään posliinina. Hän ajeli myöskin kainalo-ja säärikarvat. Oli jo aikakin, ne olivat 5 cm pitkät.

Suihkun jälkeen av-mamma puki kauneimmat legginssinsä ja tunikansa ylleen, laittoi isoimman siteensä housuihinsa ja odotti supistusten voimistumista. Aika oli pitkä ja av-mamma kirjoitteli 35 aloitusta av-palstalle. Suurin osa synnytykseen ja synnytyksen käynnistykseen liittyviä.

Av-mamma kävi nukkumaan ja yöllä supistukset muuttuivat niin tuskaisiksi, että hän komensi Samppista tilaamaan taksin. Samppis joutui melkein paniikkiin ja juoksenteli ympäri asuntoa ex-anopin hyssytellessä heitä olemaan hiljaa, lapsethan nukkuvat ja av-mamman setä myös.

Av-mamma lyllersi taksiin, taitteli ensin paksun pyyhkeen istuimelle ja istahti ensin sen päälle. Sairaalaan, ja äkkiä! komensi Samppis taksikuskia.

Av-mamma ähisi ja puhisi takapenkillä. Hänen teki mieli purra jotakuta. Itkuakin teki mieli vääntää. Kivut olivat valtavat.

Kun taksi pysähtyi sairaalan eteen, Samppis hyppäsi ulos vielä liikkuvasta taksista sairaalakassi kädessään ja juoksi sairaalan sisälle pää kolmantena jalkana. Av-mamma ähisi ja kiroili yksin taksissa ja taksikuski oli kauhuissaan.

Pian Samppis tuli takaisin, pyörätuolin kanssa. Hän ahtoi av-mamman pyörätuoliin, maksoi taksikuskille ja lähti juoksemaan sairaalaan av-mammaa työntäen. Se olikin aikamoinen suoritus, sillä av-mamma oli kovin muhkea nainen.

Sairaalaan tultuaan av-mamma pääsi suoraan käyrälle ja tehtiin sisätutkimus. Seitsemän senttiä auki, kehui kätilö. Kohta se tulee! hihkui Samppis.

Mä en kestä enää, ulisi av-mamma! Tämä saa olla vika kakara mikä mun pillusta ulos tulee!

Sopii mulle, myönteli Samppis.

Av-mamma ulisi, itki, kiljui, rääkyi, puri ja huusi suoraa kurkkua. Samppis alkoi kuvata häntä videokameralla. Pian av-mamma olikin jo 10 cm auki ja sai siirtyä synnytyssaliin.

Mä haluan keisarinleikkauksen! karjui av-mamma vesien valuessa hänen pimpulistaan saliin päästyään. Kätilöt rauhoittelivat että hyvin se menee, sinähän synnytät jo kahdeksatta kertaa, kyllä sinä vielä tästä selviät!

Av-mamma käveli hermostuneena ympäri huonetta ja piteli selkäänsä. En mä pysty, en mä jaksa! EIIIII En mä halua!!!! hän huusi ja itki.

No niin, tulehan tänne jakkaralle istumaan, kehoitti kätilö. Av-mamma yritti istua jakkaralle mutta se vain kaatui. No roikupas tästä köydestä, ehdotti kätilö. Av-mamma otti köyden solmusta tukevan otteen ja seisoi siinä jalat koukussa. Näytät ihan apinalta! kehui Samppis ja kuvasi koko ajan av-mammaa.

Hiukset näkyy jo, vihjaisi kätilö. Samppis suuntasi kameran av-mamman jalkoväliin. Siellä näkyy, tumma tukka! hän kommentoi.

EEEEIII EN MÄ JAKSA!!! AUTTAKAA MUA!!!! APUA!!! SATTUUU!!!! karjui av-mamma.

AAAAAAUUUUUUUUU SATTUU AIJAIJAIJAI!!!!

Hyvä, ponnista, juuri noin, hyvä. Kehui kätilö.

AAAAAAAAIIIIII!!!!!!! karjui av-mamma. TUKEKAA MUN VÄLILIHAA!!!!! hän rääkyi.

Samppis kuvasi haaroväliä minkä kerkesi ja huomautti kätilölle, no, tuetko sinä sitä välilihaa nyt vai et?

Kätilö tuhahti Samppikselle, tietenkin tuen.

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ÄÄÄÄÄÄ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA karjui av-mamma minkä kurkusta lähti.

No nyt se tulee, nyt se tulee, hengitä, hengitä ja nyyyyyyt ponnista! kehoitti kätilö.

Samassa kätilön käsivarsille solahti pieni vauva.

Poika tuli, kertoi kätilö.

Av-mamma katsoi jalkopäähänsä ja siinä se oli, heidän uusi vauvansa! Niin pieni ja tummatukkainen. Samppis katsoi vauvaa läheltä ja kysyi: O-o-on-ko se terve?

Oikein terveeltä näyttää, sanoi kätilö ja ojensi vauvan av-mamman syliin. Tämä paljasti heti rintansa ja otti vauvan makaamaan rintojen päälle.

Samppis valahti valkoiseksi "Mutta sillä on... tuollaiset silmät? Onko se ok?"

On oikein ok, kätilö sanoi. Vauva voi hyvin.

Av-mammakin katseli pientä vauvaansa, silitteli sen tuuheaa tukkaa ja nöpönenää. Ihana pieni taas kerran, hän huokaisi. Mutta kyllä se minustakin näyttää vähän erikoiselta. Onko sillä dauni?

Lastenlääkäri tulee pian, voitte kysellä häneltä kaikkea mitä haluatte,kätilö kertoi, mutta vauva voi hyvin, ei sillä ole mitään hätää.

Samppis ja av-mamma odottivat lastenlääkäriä ja pian tämä tulikin tarkistamaan vastasyntyneen voinnin. Oikein potrea poika! hän totesi. 4560grammaa, 54 cm! Päänympärys 35 senttiä. Onnea tuoreille vanhemmille!

Mu-mu-mutta tämä vauva? kysyi Samppis. Sillä on tuollaiset silmät... Onko se ok?

Silmät? lääkäri kysyi. Vauva on täysin terve. Täysin terve pieni aasialainen poika. Onko vauvan isä kenties Kiinasta tai Japanista tai muualta sieltä päin?

Samppiksen polvet löivät loukkua. Mitä? Lapsen isä? Mitä? Minähän se! Mitääää??

Samppis tuijotti av-mammaa vihaisesti. Älä vain sano että olet taas ollut sellainen jakorasia! Kulmakunnan pubiruusu!

En varmasti ole, av-mamma huolestui, en ole ollut kenenkään muun kanssa sen jälkeen, kun palasimme Alepan kassalla yhteen!

Onko ihan varma? kysyi Samppis. On, on, vannon ja lupaan sen, sanoi av-mamma.

Molemmat olivat hyvin onnellisia uudesta vauvasta, mutta sen erikoinen ulkonäkö hämmensi tuoreita vanhempia.

Vierailija
2/49 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän nautti siellä olosta kuin hotellilomasta konsanaan. Ei tarvinnut tehdä mitään. Vauva oli niin suloinen ja kiltti. Av-mammaa vain nauratti kun kaikki vauvaa katsomaan tulleet kysyivät, että onko lapsen isä kiinalainen. No ei tietenkään, tokaisi av-mamma. Jokainen lapsi nyt on vähän eri näköinen! Ei sen kummempaa!

Seuraavana päivänä ex-anoppi tuli lapsiliudan kanssa tervehtimään uutta tulokasta. Ex-anoppi tuijotti uutta vauvaa silmät suurina ja hivuttautui heti av-mamman viereen ja kuiskasi tämän korvaan: Sinähän sanoit, ettei se kiinalainen tehnyt muuta! Av-mamma ei tajunnut kuiskata takaisin vaan huusi: Tehnyt mitä ja mikä ihmeen kiinalainen?

Ex-anoppi hyssytteli av-mammaa olemaan hiljaa. Etkö nyt muista, siellä Joulusaarilla, siellä hierontapaikassa! Eihän tuo voi olla Samppisen lapsi, katso nyt! Sen silmät ja kasvot, ihan selvä kiinalainen. Se Ken, se mieshieroja, se ihana... Ex-anoppi päästi syvän huokauksen, hänhän rakasteli asiakkaiden kanssa jos pyysi erikoishieronnan. Sen takiahan minä kävin siellä joka päivä, kaksikin kertaa! Hierottiin samalla ja hän pökki. Tekikö hän sitä sinullekin, paljasta nyt! Talvella sanoit että ei tehnyt!

Av-mamma oli ihan pyörällä päästään. No ei varmasti tehnyt, minua hierottiin pelkästään! En tilannut mitään erikoiskäsittelyjä enkä olisi ikinä suostunut tuollaiseen, minähän rakastan Samppista.

Ex-anoppi naurahti kuivasti, näköjään Ken on pökkäissyt sinuakin huomaamattamasti. Ehkä sinulla on niin löysä pilde ettet huomannut mitään? Sillä on tosi pieni kikkeli. Mutta miten se sillä osaakaan vispata! ex-anoppi huokasi.

Ei voi olla, ajatteli av-mamma. Minähän makasin siinä vain hierottavana. Mutta alasti kylläkin...ja ne nostivat jossain vaiheessa pyyhkeen pois! Olin ihan alasti. Ja sitten tuli se pikku viiksimies huoneeseen ja sanoi jotain ja meni taakseni...EIKÄ!!! Jakkaralle! Sielläkö se sitä teki?

Ex-anoppi nyökkäsi merkitsevästi.

Av-mammaa huimasi. Ei hän ollut tuntenut mitään. Ei yhtään mitään siellä. Mutta näin oli kai sitten tapahtunut kun tässä hänen sylissään oli nyt pieni vauva, jonka isä on jossain Joulusaarilla. Mitenhän Samppis tämän nyt ottaa, av-mamma mietti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samppis ei ollut kaikkein terävin veitsi keittiössä,joten hän uskoi olevansa vinosilmäisen vauvan isä.Totuus kuitenkin kaihersi av-mammaa ja hän päätti matkustaa uudestaan Joulusaarelle etsiäkseen lapsen oikean isän käsiinsä,koska...

Vierailija
4/49 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma päätti ottaa pitkän ja rasittavan päivän jälkeen kuuman suihkun. Hän riisui vaatteensa ja heitti ne pyykkikoriin. Pytyllä hän ei jaksanut käydä kun on helpompaa pissata suihkuun. Ei mene vessapaperiakaan hukkaan eikä vessanvetovettä. Av mamma astui suihkuun ja laittoi kuuman veden lorisemaan päälleen ja kumartui nostamaan suihkun lattialta kumiankkaa. Suihkuveden lorotus käynnisti myös automaattisesti av-mamman pimpulin lorotuksen, kuten aina kun hän kuulee veden lirisevän. Samassa Samppis avasi vessan oven ja näki av-mamman pyllistävän suoraan ovelle ja keltasen vesiputouksen ryöppyävän tämän haarovälistä. "HYI SIIS S**TANA KUSEKSÄ SINNE?????" Samppis karjaisi. 

Av-mamma pyörähti äkkiä pystyyn ja yritti lopettaa lorottelua mutta ei se loppunut. Hädissään hän painoi pesusientä pimpuliaan vasten. "SIIS MITÄ SÄ TEET??? KUSEKSÄ SUIHKUUN?????????" pauhasi Samppis.

Av-mamman kasvot muuttuivat punaiseksi ja tämä sopersi: "No kun tota..en mä ehtinyt pöntölle kun tota...öh..." Oikeasti hän olisi ehtinyt mutta av-mamman salaisin tapa on suihkussa virtsaus. Hänestä se oli niin luonnollista ja rentouttavaa. Välillä av-mamma otti peilinkin mukaan suihkuun ja katseli siitä itseään, kun hän virtsasi eri asennoissa. Onneksi en ottanut tänään peiliä mukaan, av-mamma ajatteli. Tuo pyllistysasentokin oli näköjään liikaa Samppikselle.

Samppis jupisi raivoissaan ja virtsaili vessanpönttöön ja sen reunoille. Av-mamma istui äkkiä suihkun lattialle ja esitti pesevänsä varpaitaan, sillä pissaa tuli edelleenkin eikä hän halunnut Samppiksen näkevän. "SAAT KYLLÄ KUURATA SUIHKUN TUON JÄLKEEN!!! JA PIMPSAS!!!" huusi Samppis.

"Ok, teen sen." myöntyi av-mamma. Samppis poistui kylpyhuoneesta ja av-mamma pesi itsensä, kuurasi pimpulin ja suihkukopin.

Vierailija
5/49 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma kääriytyi pyyhkeeseen ja laahusti makuuhuoneeseen. Hän laittoi valot päälle ja etsi kaapista paitulin. Hän huomasi, että Samppis makasi alasti sängyllä. "Miksi sä makasit alasti pimeässä huoneessa?" av-mamma kyseli.

"Mä odotin sua täällä, senkin sikapossu!" Samppis virnisti. "Älä viitti, mä siivosin kaiken." intti av-mamma. "Näytäs miten siisti sun pimpulis on?" komensi Samppis. Av-mamma otti pyyhkeen pois ja paljasti muhkeat mahamakkaransa ja jenkkakahvansa ja pitkät pulleat roikkutissinsä. Joka paikassa oli kunniamerkkejä uljaasti suoritetuista raskauksista, raskausarpia. Av-mamma pudotti pyyhkeen ja paitulin lattialle ja meni haara-asentoon sängylle ja asetti pimpulinsa vain 10 cm päähän Samppiksen kasvoista. "No onko hyvä?" hän kysyi. Karvat olivat ainakin 5 cm pitkiä ja kutittivat Samppiksen naamaa ja tämä alkoi nauramaan. "Näyttää puhtaalta, hyvä!" myhäili Samppis ja alkoi nuolla av-mamman pimpulia oikein urakalla. Av-mamma alkoi ähkiä ja työnsi pimpuliaan aina vain tiukemmin Samppiksen kasvoja kohti. "Hei mä en saa kohta happea!!!" inisi Samppis tukehtumaisillaan. Av-mamma oli aivan kiimoissaan ja hinkkasi pimpuliaan aina vain kovemmin Samppiksen naamaan ja sai Samppiksen nenänkin häviämään av-mamman pimpulin aukkoihin. "Aaaaah nuole mua aaaah!" ähisi av-mamma ja hankasi pimpuliaan Samppiksen naamaan. 

"Käy maate niin se on helpompaa." ehdotti Samppis ja av-mamma, runsaista ylikiloistaan huolimatta, heittäytyi maate kuin ketterä orava ja levitti jalkansa niin kauas toisistaan kuin pystyi ja osoitteli molemmin käsin pimpuliaan. "Tuolta, tuolta, aaah, tuolta tuolta nyt lisää äkkiääää!!! AAAH!!!! Samppis teki työtä käskettyä ja nuoli ja lutkutti ja imi ja hieroi av-mamman pimpulia ainakin 10 minuuttia. Sitten lopulta av-mamma sai orkkelinsa ja karjui kuin ummetuksesta kärsivä sarvikuono. "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH MULTA TULEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!

Samppis oli varma että koko talo heräsi. Ihme, etteivät lapset alkaneet itkeä. Ikkunatkin helisivät ja av-mamma puuskutti kasvot punaisena onnessaan. 

"Ai että teki gutaa!!!!" huokasi av-mamma, "kiitti tosi paljon!" ja katosi siinä sekunnissa peiton alle ja alkoi kuorsata. 

"Täh, entäs mä???" hämmästeli Samppis. "Mä näin noin paljon vaivaa ja sit sä vaan nukahdat, täh????"

Av-mamma ei vastannut enää, tämä oli jo unessa.

Samppiksella seisoi vieläkin ja tämä nosti av-mamman peittoa. Siellä se oli alasti mahallaan. Samppis nosti peiton pois av-mamman pyllyn päältä ja meni polvilleen tämän pepun taakse. "Kai se näinkin käy" mietti Samppis ja etsi av-mamman poimuisesta takapuolesta sisäänkäyntiä. Lopulta hän löysi jonkin sopivan kolosen ja alkoi nylkyttämään ihan hitaasti, ettei av-mamma herää ja suutu. Pian Samppis sai orkkelinsa ja kellahti hyvillä mielin nukkumaan av-mamman viereen.

Vierailija
6/49 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/49 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
8/49 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostoa!

Vierailija
9/49 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄYYYYYYYYYYYYYYYYYYÄÄÄÄÄÄÄÄ"

av-mamma nokkelana äitinä kipitti lapsensa luokse ja ojensi uninallen kainaloon ja taivutti selkäänsä samalla epäergonomisesti ja takapyllystä pääsi erittäin kovaääninen tuhahdus. av-mamma sanoi "nuku nyt kulta, äiti käy vain vessassa."

av-mamma hiipi vessaan ja huomasi karvustonsa olevan kovin villi. hän tarttui höylään ja....

Vierailija
10/49 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiotaherattava pilkkuvirhe.

Vierailija
11/49 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/49 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/49 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOKERITOUKAN!

se sai mamman suunniltaan! mamma luuli sokeritoukkaa luteeksi ja sumutti hiuslakkaa kohti otusta, mutta se ei kuollut!

Vierailija
14/49 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mamma huomasi häpykarvojensa tahriintuneen hiuslakasta ja yritti kammata niitä alaspäin, ei onnistunut ja hän kävi istumaan suihkuun pestäkseen etupyllynsä. sokeritoukka tuli katsomaan mikä rämemajava se siellä ja joutui viemäriin. av-mamma oli iloinen ja päätti pistää tanssiksi ja heilutteli etu-keski-ja takapyllyään villisti suihkussa. suihkuvirta osui häntä etupyllyyn ja tarkemmin ottaen klitorikseen. av-mamma hymähti onnellisena että no mikäs ettei ja antoi vesivirran vemputtaa klittaa ihaniin orkkeleihin asti. av-mamma vääntelehti suihkussa ja huohotti ja yhtäkkiä vessan ovi aukesi ja sieltä tuijotti...

Vierailija
15/49 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten avmamma juoksi kauhuissaan kauniin oma koti talonsa pihalle ja huusi hei kaikki poliisit ja palo miehet minun taloni on tuho eläinten valtaama!!!! avmamman ääni kuului koko kaupunkin läpi ja poliisi asemalla kaikkimahdolliset poliisi miehet kuulivat avun-huudon ja av mamman koti-pihaan ajoi satoja poliisi autoja joista astui ainakin kymmenen komeaa poliisia ja palo miestä ulos he sanoivat ei hätää av mamma me pelastamme sinut ja voisitantaa meille sen jälkeen vaikka korva puusteja palkinnoksi

Vierailija
16/49 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mamman rakas poikaystävä Samppis.

Samppis tuijotti av-mammaa silmät pyöreinä: mitä sä teet?????

av-mamma iski silmää Samppikselle ja sanoi "ai että mitä? pidän hauskaa! tule mukaan!"

Samppis riehaantui. hän paiskoi vaatteitaan ympäri vessaa ja oli jo hyppäämässä av-mamman päälle kun tarttui yhtäkkiä perskannikoihinsa ja huudahti "aaahh kakkahätä!!!" ja Samppis juoksi vessanpöntölle.

Av-mamma odotteli suihkussa mutta kun Samppis vaan istui ja istui eikä tullut suihkuun hän kyllästyi ja kysyi että no mikset tule.

Samppis sanoi "no kun kakka jäi jumiin!"

av-mamma sanoi: "tue välilihasta niin se valahtaa helposti pönttöön."

Samppis teki työtä käskettyä ja todellakin, kakka putosi helposti pönttöön.

sitten Samppis veti vessan ja juoksi suihkuun.

av-mamma valisti Samppista: ei sitten kosketa mihinkään perseisillä käsillä! pese ne ensin!

Samppis pesi.

Sitten av-mamma sanoi: no niin olet ihan kiltti, nyt saat....

Vierailija
17/49 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat pestä minun pimpulin ja minä pesen sinun pallukat. he alkoivat pestä toisiaan. perseetkin pestiin, eli takapyllyt. hiuksetkin tuli pestyä.

av-mamma innostui, mennään nyt sänkyyn!

Samppis sanoi: et viittis ajella tota rämemajavaa pois?

av-mamma tulistui: mitä varten????? aidolla naisella on isot rinnat ja tuuhea häpy!

Samppis oli hiljaa ja häntä hävetti.

kumppanukset lähtivät sänkyyn. sängyllä makasi av-mamman ex-anoppi. av-mamma töni tämän hereille ja sanoi: "et viittis mennä siitä sohvalle nukkuun? mä halun nukkua täällä Samppiksen kanssa!"

ex-anoppi korjasi luunsa ja sulki oven perässään.

av-mamma hyppäsi sängylle ja Samppis perässä. sitten...

Vierailija
18/49 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mamma hätääntyi tosissaan ja luuli että samppis muuttuisi ihmissudeksi. mutta samppiksella olikin tulehtunut umpisuoli ja av-mamman anopin piti lähteä ajamaan autolla päivystykseen koska ambulanssi ei suostunut tulemaan hakemaan samppista koska samppis oli nilkki

Vierailija
19/49 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se hoidettiin nykyaikaisesti antibiooteilla.

Vierailija
20/49 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mamma pyllisti Samppikselle.

joko olet asemissa, tule nyt! kehotti av-mamma.

Samppis katseli pyllistelemää av-mammaa ja sanoi: on sulla aika isot peräpukamat. en mä sinne kehtaa...

av-mamma hermostui: no ei nyt sinne!!!! vaan sinne toiseen! vauhtia nyt! mä oon ihan kliimaksessa! etkö sä muka ole???? mikä maksaa?

Samppis mutisi: "en mä nyt ihan silleen..."

mutta ujona miehenä alkoi runkata pippeliään että se seisoisi. av-mamma pyörähti selälleen ja mäkätti: mikä nyt maksaa!!!! mä olen valmiina ja mitä sä teet??? mä makaan tässä!!!!

av-mamma levittää etupyllyään kaksin käsin ja työntää sen melkein Samppiksen naamaan kiinni.

katso nyt, av-mamma tokaisee, katso, tässä on oikea etupylly, eikö sinun tee mieli????

Samppis katselee varpaitaan ja mutisee: no tota no noh noh....

av-mamma hermostuu ja tönäisee Samppiksen seläleen sängylle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi