Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isä pois töistä hoitamaan kipeää lasta...

01.12.2005 |

onko mielestänne oikein jos isä tekee yövuoroa ja äiti päivät kokopäiväsesti töissä että isä jää päiväksi hoitamaan lasta,vaikka olis muutenki päivän kotona...siis hakee ihan sairasloman lapsen takia.pitäshän siinä jaksaa valvoa lapsen kanssa päivä.meillä tämä ei onnistunut...pomo kielsi isännän sairasloman.olis nyt vaan vaihdettu välillä että olisin minä ollu töissä kun lapset nyt sairastelleet vähänväliä!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poka:

onnistunut...pomo kielsi isännän sairasloman.olis nyt vaan vaihdettu välillä että olisin minä ollu töissä kun lapset nyt sairastelleet vähänväliä!!

Pomo ei voi tuota kieltää jos lääkärintodistuksen aiheesta toimittaa. Työantaja pääsee ongelmitta negatiivisiin lööppeihin tuollaisella toiminnalla.

Vierailija
2/4 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin päivän töissä ja hoisin lasta illan/yön. Isä nukkui sitten lapsen kanssa pitkät päiväunet. Kyllä tuota muutaman päivän jaksaa.

Ei meillä olisi äiti saanut olla pois töistä, jos isä olisi ollut samaan aikaan kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamassa sairasta lasta jompi kumpi vanhempi, ei voi työnantaja kieltää. työkkärin sivuilta löytyy se laki... www.mol.fi

Vierailija
4/4 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi