Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on päiväkausia hiljaa

Vierailija
29.10.2012 |

Ei siis varsinaisesti mökötä, mutta ei sano mitään. On omissa maailmoissaan, ajattelee harrastuksiaan tai työasioita.

Minulla ei juuri ole muita kontakteja, paikkakunnalla ei ole tuttuja ja työni on itsenäistä. Joskus kommentoin facebookissa tms. mutta ei sielläkäön synny keskusteluja. Kukaan ei kaipaa juuri minua tai kysele kuulumisia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmat tuollaisia introvertteja omissa oloissaan viihtyviä joten ei ongelmaa.

Mutta kun sua kerran tuo häiritsee, niin eihän tuossa ole kuin 2 vaihtoehtoa: joko opit elämään ilman isompia ihmiskontakteja tai jos et halua tai voi, niin tavalla tai toisella hankit niitä. Menet vaikka johonkin harrastuksiin.

Vierailija
2/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin sitten on jo kumma. Miten se tuollaiseksi on muuttunut? Eikö se puhu lapsillekaan? Ehkä kandeis mennä lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten sä päätit että mykän otat? Et huomannut omalta puheeltasi että äijähän ei puhu mitään? Vai mykkenikö se vasta häiden jälkeen?

Vierailija
4/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sulle kuuluu? Helsingissä kohtuu kivaa, hieman pakkasta...

Vierailija
5/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ukkoni höpöttää taukoamatta! Ei kiinnosta pätkääkään sen moottorijutut.

Vierailija
6/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan hiljaa, mun mies oottaa että mä puhun sille ja sitte se vastailee satunnaisesti tai ei puhu mitään.

Vierailija
7/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esiteinillä on ainakin hyvin paljon sanottavaa tästä maailmasta. Voisin vaikka lainata häntä sinulle ap :-)

Vierailija
8/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurusteluaikana tietenkin oli puheliaampi, kun tutustuttiin. Ja toki harrastettiin paljon seksiä, niin sanoja ei tarvittu ;)

Toki silloin sai mennä välillä omaan kotiinsa olemaan hiljaa ja pohtimaan harrastuksiaan.

Eli ei varsinaisesti ole muuttunut luonteeltaan, ei vain ole niin paljon puhuttavaa kuin ennen eikä tarvetta olla vieraskoreana.

Usein ei vastaa tai vastaa jotain ihan aiheen vierestä, mistä huomaan ettei kuuntele/on ajatuksissaan. Kun on sellaisessa "tilassa" häntä on vaikea saada tähän maailmaan ja annan olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme