Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö koskaan koko perheelle ruokaa, josta tiedät, ettei se kelpaa osalle porukasta?

Vierailija
29.10.2012 |

Minä tein juuri kalakeittoa ja tiedän, ettei se kelpaa muille kuin minulle. Olkoon nälässä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä lapset ja mies syö, vaikka ei ruoka heidän makuunsa olisi. Ruoka ei voi millään olla kaikille kelpaavaa, eikä se koskaan pahaa ole, ei vain kaikkien makuun.

Vierailija
22/35 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään miehen kanssa ihan eri ruokia, molemmat tekee omansa. Minä kokkaan yleensä myös lapsille, mies vain silloin, jos minulla on jotain menoa.

mikä vaiva ja rahanmeno, samalla opetetaan koko perhe nirsoilemaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole tähänkään päivään mennessä ymmärtänyt miksi äidin oli aikanaan ainakin pari kertaa vuodessa PAKKO tehdä niitä helvetin kaalikääryleitä. Ainut ruoka mitä en vaan saanut millään alas (kaalilaatikkoa ja -keittoa ei kuitenkaan tarjottu). Jokaikinen kerta vanhemmat sitten pakottivat istumaan pöydässä "kunnes lautanen on tyhjä". En koskaan soveltaisi tätä omiin lapsiin. Ja varsinkin kun olen nuoresta asti opponut lukemaan ihmisiä, tiesin ettei äiti jaksa katsella temppuiluani tuntia pidempään. Istuin, itkin ja kärsin sen tunnin, mutta en syönyt. Tunnin sisällä äiti menetti hermonsa ja heitti ruuat roskiin ja käski minun tehdä sitten mitä lystää. Äidin käydessä tupakalla tms hiivin sitten jääkaapille hakemaan jotain mahantäytteeksi. BRRRH. Onneksi tämä keskustelu ei kuitenkaan koostunut vastaavista metodeista.

Nti87

Vierailija
24/35 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maapallo on pyöreä?! Äitisi ja muu perhe piti niistä kääryleistä?!

Vierailija
25/35 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen jonkun perheenjäsenen inhokkiruokaa yleensä silloin, kun juuri hän ei ole sitä syömässä.

Muut perheenjäsenet saavat tehdä silloin itse mieleistään ruokaa, jos tarjolla oleva ruokalaji ei kelpaa. Joskus varaan edellisen päivän sapuskaa silloin, kun aion tarjota jotain sellaista, joka kaikki eivät syö.

Vierailija
26/35 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole tähänkään päivään mennessä ymmärtänyt miksi äidin oli aikanaan ainakin pari kertaa vuodessa PAKKO tehdä niitä helvetin kaalikääryleitä. Ainut ruoka mitä en vaan saanut millään alas (kaalilaatikkoa ja -keittoa ei kuitenkaan tarjottu). Jokaikinen kerta vanhemmat sitten pakottivat istumaan pöydässä "kunnes lautanen on tyhjä". En koskaan soveltaisi tätä omiin lapsiin. Ja varsinkin kun olen nuoresta asti opponut lukemaan ihmisiä, tiesin ettei äiti jaksa katsella temppuiluani tuntia pidempään. Istuin, itkin ja kärsin sen tunnin, mutta en syönyt. Tunnin sisällä äiti menetti hermonsa ja heitti ruuat roskiin ja käski minun tehdä sitten mitä lystää. Äidin käydessä tupakalla tms hiivin sitten jääkaapille hakemaan jotain mahantäytteeksi. BRRRH. Onneksi tämä keskustelu ei kuitenkaan koostunut vastaavista metodeista.

Nti87

lasta sulla on?

Vastaa nyt ensin tuohon, niin jatketaan sitten siitä.

Vierailija
27/35 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä yritän tehdä esim. salaattia tai jotain kasvisruokaa, mutta koska niitä ei kuitenkaan kukaan syö, paitsi minä, en sitten viitsi turhaan tehdä ja nakkoa roskiin.

Vierailija
28/35 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainako sellaiselle lihaa laitatte? Aika luolamies.

Vierailija
29/35 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset söis vaan jotain lihapulla-nakkia-tyyliä ja sitten kun teen ruokaa oman makuni mukaan mausteita ja kasviksia runsaasti käyttäen aina saa kuulla miten on niin pahaa, niin pahaa. Mua ihan oikeesti ketuttaa tämän. Lapseni ovat 2, 7 ja 8 ja koulussa on kuulemma hyvää ruokaa. No niin varmaan sitten niin. 2-vuotias ei vielä osaa puhua.

Vierailija
30/35 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy aina. Jos ei tykkää tarjolla olevasta ruoasta niin voi syödä sitä edellistä.

Vierailija
31/35 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on niin ruokavammaisia, ettei niille kävisi kun muutama ateria, ja itse kaipaan kovasti vaihtelua.

Vierailija
32/35 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä muut (ja itse) ei tykkää, niin voi sitten lisukkeilla tai eilisen tähteillä soveltaa niin, ettei kenellekään jää nälkä.

Lapselle on vielä määräys, että pitää maistaa. Pian varmaan on tulossa se päivä kun lapsi kysyy miksi äiti ei edes maista silakkapihviä.

Mies syö kyllä sellaisiakin ruokia, joista ei niin välitä, itse skippaan kyllä.

Vierailija
33/35 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaa se ruoka, jota olet tehnyt?

Mun lapset on niin ruokavammaisia, ettei niille kävisi kun muutama ateria, ja itse kaipaan kovasti vaihtelua.

Vierailija
34/35 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä koko perhe on kaikkiruokainen. Toki jokaisella on se ehdoton lemppari mutta kaikki maistuu silti kaikille.

Miksi ihmeessä käyttäisin aikaani kokkaamalla sellaista, mikä ei kelpaa?

Vierailija
35/35 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tällä hetkellä lapsi on kaikkiruokainen, mieskin on kaikkiruokainen. Miehellä on kala-allergia, joten kun teen kalaruokia, teen miehelle siinä sivussa jotain muuta.

Itselläni on vain 2 inhokkia, mihin itse en koske, mutta perheelle voin tehdä. Hernekeitto ja maksa, lapselle ja miehelle voin tehdä, mutta itse en niihin koske :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan