Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äänestys% tulee tulevaisuudessa aina vain laskemaan

Vierailija
29.10.2012 |

kun väestö ikääntyy. Eivät vanhukset jaksa lähteä äänestämään ja heitä tulee olemaan kotona ja laitoksissa aina vain enemmän.

Ehkä sitten joskus päättäjiksikin äänestetään vähän nuorempia, kun kaikki vanhat kääkät eivät ole enää äänestämässä niitä samoja Ilkka Kanervia yms.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhukset äänestävät paremmin kuin nuoret. Vanhukset kokevat sen velvollisuudeksi. Nuoret taas osoittavat mieltään olemalla äänestämättä, tai sitte neivät vain viitsi/jaksa.

Vierailija
2/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun tulevaisuudessa on yhä enemmän vanhoja ja huonokuntoisia, jotka eivät sieltä kodistaan jaksa mihinkään lähteä tai laitoksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu suljetulla kerran, kun oli vaalit ja sielä sai äänestää ennakkoon. Mä tosin jätin äänestämättä ja sain parin tunnin loman äänestämistä varten.

Vierailija
4/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vaalit.fi/53108.htm

http://www.vaalit.fi/53107.htm

Kannattaa ottaa asioista selvää, ennen kuin alkaa urputus.

Vierailija
5/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka saisi äänestää kotona niin tosi harvoin vanhukset tällaista mahdollisuutta käyttävät!

Tiedän sen, koska olen kotihoidossa töissä ja nähnyt paljon näitä vanhuksia, jotka eivät pääse äänestämään terveydentilan takia.

Eivät silti myöskään halua ketään kotiin tulemaan, eivät halua "vaivata".

Tai sitten on muisti niin mennyt ettei tajua vaaleista tuon taivaallista.

Vierailija
6/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa vielä, että vanhainkodissakin niistä asukkaista ainakin 80% on niin kuutamolla ettei tosiaan mistään äänestämisistä tajua mitään.