Onko BLOCK valaisin hintansa arvoinen?
Laitoin tilaukseen ja nyt kaduttaa :/ Mietin että perunko tilauksen ja käytän ne rahat johonkin viisaampaan.
Kommentit (10)
Kaunishan se on, jos tykkää eikä minun mielestäni kovin kalliskaan. Eli minun mielestäni kai sitten hintansa arvoinen.
Valaistuksen kannalta saat 10€:lla hyvän tuoteen
eli kannattaako siitä maksaa tuollaisia summia.
eli kannattaako siitä maksaa tuollaisia summia.
Minä en kuunaan maksaisi valaisimesta 200€:a jos saan valoa kympillä. En myöskään maksaisi laukusta merkin takia jne. Tuotehan on designia joten se maksaa, ei valmistus, materiaalit jne
Jos mielestäni bloggaillutkin ko. ongelmasta joskus. Tunnelma valona sopivassa sisustuksessa tosi nätti lamppu kylläkin.
jos kerta epäröin, on parempi perua. ja totta, maksan ihan muusta kuin laadusta. Kiitos.
että niissä on teknisiä vikoja huomattavan paljon tuolaiseksi design-tuotteeksi, mm. johdon liitinosassa tms. En tiedä miten hyvin palautukset ja korjaukset aina onnistuvat
siis kun omaan silmääni tuohan on vain halkaistuun lasitiileen laitettu lamppu..
No kuitenkin. Kuten joku jo sanoi niin lamppuja on vaikea löytää tuohon sopivia. Erään ystäväni vaimolla on tuollainen "kaunistuttamassa" tiloja ja ystäväni on siis se joka tuossa perheessä ostaa vaihtolamput ja hän on tuskaillut tuota että niitä vaihtolamppuja ei löydy.
eli uunilamppu on paras, maksaa noin 2,5 euroa. Jääkaappilamppu käy myös, mutta ne poksuu kuukaudessa rikki, en tiedä miksi.
Tuota blockia saa usein alennuksesta, joten täyttä hintaa älä maksa siitä missään nimessä, vaikka kaunis valaisin onkin.
on sopiva paikka sille, niin osta vaan! Valaisin on todella kaunis, mutta tarvitsee sopivan paikan.
Kallishan se on, mutta säilyttää arvonsa, jos vaikka haluat myydä sen joskus.